Vikarierande Uthyrare/Förvaltare

Victoria Park / Receptionistjobb / Nyköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Nyköping, Oxelösund, Trosa, Gnesta, Flen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Victoria Park i Nyköping, Eskilstuna, Stockholm, Örebro, Växjö eller i hela Sverige

När vår kollega Kristin går på föräldraledighet i höst söker vi en vikarierande uthyrare/förvaltare till vårt bestånd i Nyköping.

Victoria Park AB är ett börsnoterat fastighetsbolag som genom ett långsiktigt förvaltningsarbete och socialt ansvarstagande utvecklar trivsamma bostadsområden på tillväxtorter i Sverige.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Det övergripande arbetet som uthyrare/förvaltare innebär att:

• Ansvara för uthyrningsprocessen av lediga bostäder - alltifrån införsäljning, objektannonsering till kontraktskrivning
• Vid behov avlasta kundtjänst i bo-butiken

• Besvara felanmälan och uthyrning via telefon

• Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer

• Förvaltningsadministration så som hantering av våra system Mina sidor, Capifast, Vitec Tekniskförvaltning & hyra

• Bistå områdeschef med administrativa uppgifter

• Kontera fakturor, debitera hyresgäster samt följa upp inkassolista.

• Boka in möten och besiktningar samt utför besiktningar

• Skapa informationsbrev

• Skriva rättelseanmälningar och uppföljning

Att arbeta som uthyrare/förvaltare hos oss är ett aktivt och utåtriktat arbete där du jobbar med något som engagerar många, nämligen bostäder. Det här är jobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och skapa resultat.

För att lyckas i rollen skall du vara ansvarstagande och initiativrik, en god relationsbyggare och ha en god kommunikativ förmåga. Strukturerad och ordningsam är också viktiga egenskaper samt förmåga att arbeta både självständigt och i team.

Publiceringsdatum
2018-07-12

Bakgrund
Du har med fördel arbetat med fastighetsförvaltning och uthyrning i någon form.
Kundarbete och försäljning är en annan möjlig bakgrund i kombination med administration och koordinerande arbetsuppgifter. Din utbildningsbakgrund kan vara t ex fastighetsmäklare, fastighetsförvaltare eller motsvarande.
Du behärskar givetvis Officepaketet och är lite extra fingerfärdig och kunnig i Excel.

Vi erbjuder dig
Victoria Park är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan (personligt brev och CV) redan idag till här via vår Karriärsida.
Urval och intervjuer sker löpande under processen så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är den 10 september.

Har du frågor kring tjänsten kontaktar du Områdeschef Jannicke Lindqvist på telefon 0155-400 508 eller Regionchef Azra Durakovic på telefon 076-187 78 94.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jannicke Lindqvist 0155-400508

Företag
Victoria Park

Adress
Victoria Park
Mariebergsvägen 53
61160 Nyköping

Kontorsadress
Mariebergsvägen 53, Nyköping

Jobbnummer
4248794

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Victoria Park

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Victoria Park: