Vikarierande Uthyrare

Victoria Park / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Victoria Park i Göteborg, Borås, Markaryd, Växjö, Kristianstad eller i hela Sverige

Vi söker nu, när en av våra medarbetare går på föräldraledighet, en vikarierande Uthyrare till vårt team i Göteborg. Vi söker dig som tillsammans med oss vill jobba för att utveckla bostadsområdet på flera nivåer.

Victoria Parks fastighetsbestånd i Göteborg omfattas av cirka 1500 lägenheter i stadsdelen Lövgärdet och Bergsjön. Vårt områdeskontor, som också är vår gemensamma arbetsplats, ligger på Vaniljgatan. Där samlas vi dagligen och går igenom dagens olika uppgifter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter Att arbeta som Uthyrare hos oss är ett aktivt och utåtriktat arbete där du jobbar med något som engagerar många, nämligen bostäder. Vi kommer ge dig ansvaret för att du aktivt och strategiskt arbetar för att våra bostäder hyrs ut i rätt tid och till rätt kund. Du ser till att hela uthyrningsprocessen löper smidigt, från marknadsföring, första kontakt med kund till avtalsskrivning.
Det här är jobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Du behöver vara kreativ och nyskapande i arbetet för att nå ut på bästa sätt. Du skapar till exempel kontakter med företag och organisationer för att marknadsföra Victoria Park som hyresvärd, har koll på vad som är på gång i närområdet för att kunna vara på plats vid rätt tillfälle och träffa intressenter.

Konkreta arbetsuppgifter som ingår i vardagen är att uppdatera trapphustavlor, skapa informationsbrev, ta emot och lägga in felanmälan, boka in möten och besiktningar samt receptionsarbete.

Du drivs av att skapa resultat, ta ansvar och du måste ha en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Strukturerad och ordningsam är också viktiga egenskaper eftersom det handlar om att få juridiska dokument på plats och hålla ordning på olika objekt i system, nyckelhantering etc.

Din bakgrundViktigt är att du har erfarenhet av att aktivt arbeta med att hitta och bearbeta kunder för att nå resultat. Du får gärna ha en bakgrund där du arbetat med uthyrning eller försäljning av bostäder och lokaler. Din utbildningsbakgrund kan vara t ex säljutbildning, fastighetsmäklare, eller motsvarande. Du behärskar givetvis Officepaketet, och är van vid olika system.

AnsökanVälkommen med din ansökan redan idag här via vår karriärsida!

Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.

Har du frågor kring tjänsten kontaktar du Regionchef Tobias Göransson på 0433-75043 eller Ylva Alm 031-788 26 21.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2018-06-18

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Liselott Wennerström

Företag
Victoria Park

Adress
Victoria Park
Vaniljgatan 5
42445 Göteborg

Kontorsadress
Vaniljgatan 5, Göteborg

Jobbnummer
4210952

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Victoria Park

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Victoria Park: