Vikarierande skolsköterska
Mullsjö kommun / Sjuksköterskejobb / Mullsjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjuksköterskejobb i Mullsjö,
Habo,
Jönköping,
Tidaholm,
Ulricehamn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mullsjö kommun i Mullsjö,
Jönköping eller i
hela Sverige Vi söker till Gunnarsbo/Sandhems skolområde Vik. skolsköterska
Vi söker en vikarie för vår nuvarande skolsköterska som skall vara tjänstledig 1/10 2009 – 31/3 2010.
Den person vi söker skall ha adekvat utbildning för tjänsten och helst ha tidigare erfarenhet som skolsköterska. Förmåga att möta barn i olika situationer och att sakligt och initierat kunna informera och stödja skolans övriga personal, ser vi som viktiga delar i uppdraget. Skolsköterskan ingår, tillsammans med två specialpedagoger, kurator och skolledningen, i områdets elevhälsoteam.
Tjänsten omfattar 80 % av en heltid och ligger utlagd på fem dagar.
Gunnarsbo/Sandhems skolområde består av tre skolor för elever i F-5 (Sandhemsskolan F-2, Kronängskolan F-2 och Gunnarsboskolan F-5). Sju fritidshemsavdelningar ingår också i områdets verksamhet. Totalt har området ca 490 elever.
Ytterligare information om Mullsjö och Gunnarsbo/Sandhems skolområde finner Du på Mullsjö kommuns hemsida
www.mullsjo.seFackliga företrädare nås genom kommunens växel 0392/140 00
Publiceringsdatum2009-08-27Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid
80% utlagt på 5 dagar
ErsättningFast lön
enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-09-15
Ange följande referens när du ansöker: 09/31
Ansökan kan skickas till e-postadress:
infocenter@mullsjo.seKontaktAnki Axelsson, Skolsköterska, 0392-14407 (Direkt)
Thomas Ekberg, t.f rektor, 0392-14401 (Direkt)
Marica Eskdahl, t.r biträdande rektor, 0392-14402 (Direkt)
FöretagMullsjö kommun
AdressMullsjö kommun
Box 800
56518 MULLSJÖ
KontorsadressJärnvägsgatan 29
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0392-14000
Faxnummer: 0392-10249
E-postadress:
kommun@mullsjo.se Jobbnummer 497570
Observera att sista ansökningsdag har passerat.