Vikarierande Receptionschef till Gekåsbyn

Gekås Ullared AB / Receptionistjobb / Falkenberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Falkenberg, Varberg, Halmstad, Laholm, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gekås Ullared AB i Falkenberg

Gekås Ullareds affärsområde "Bo" fortsätter att växa och nu söker vi dig som vill jobba som receptionschef där du kommer vara delaktig att driva och utveckla verksamheten framåt.

Publiceringsdatum
2024-03-12

Om tjänsten
Som receptionschef kommer du att du har personalansvar för cirka 20 medarbetare under högsäsong som arbetar i receptionerna på Gekåsbyn.
Gekåsbyn består av totalt 259 stugor, varav 72 med hotellstandard och ca 650 campingplatser. Dessutom erbjuder vi aktiviteter till övernattande gäster och inresta dagsbesökare i form av en höghöjdsbana, vedeldade badtunnor, äventyrsgolf, padel och stor lekplats.

I arbetsuppgifterna ingår coachning och utveckling av medarbetarna och verksamheten i riktning mot företagets fokusområden och uppsatta mål. En stor del av tjänsten består i att vara delaktig och närvarande i arbetsgruppen och säkerställa bra gästservice och ett gott värdskap med personligt engagemang.
Du arbetar såväl operativt som administrativt, och är ytterst ansvarig för att dina anställda och våra gäster ska trivas. Utöver daglig drift har du primärt följande uppgifter:

• Bemanning och schemaplanering.

• Ansvara för att enheten uppfyller alla krav från myndigheter och företagsledning.

• Följer upp att arbetsmallar och rutiner följs.

• Introduktion och utbildning av nya medarbetare.

• Hantering av gäståsikter.

Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av ledarskap inom hotell och reception eller annat serviceyrke. Du är en naturlig ledare som älskar att bygga en positiv laganda och inspirera dina kollegor att alltid göra det bästa av varje arbetsdag.
För att trivas hos oss bör du ha ett genuint intresse för service och värdskap och vara lyhörd för vad våra gäster vill ha. God språkvana i främst svenska och engelska språket samt god datavana är ett krav.
Det är meriterande om du har kunskap om systematiskt arbetsmiljöarbete och bokningssystem. Hos oss kommer du arbeta i affärssystemet Spectra systems. Vi ser att du som söker har relevant akademisk examen (alternativt Hospitality management-utbildning) eller motsvarande. Tempot är under vissa perioder högt så det är viktigt att du är flexibel och lösningsorienterad, samtidigt får du vara med och bygga struktur och långsiktiga processer.

Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig en spännande utmaning där du får möjlighet att arbeta både operativt och strategiskt. Gekås är ett stort företag som ändå känns litet och familjärt. Vi har en platt organisation med korta beslutsvägar, ett handlingskraftigt ledarskap och en ägare som återinvesterar i verksamheten.
Vi har förmåner såsom personalköp, friskvårdsbidrag och möjligheter till utveckling inom företaget.

Varaktighet: Vikariat 1 år

Arbetstid: Heltid. Arbetstiderna varierar mellan dag-, kväll- och helg. Det kan även fungera att jobba deltid fram till sommaren.

Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse

Sista dag att ansöka är 2023-03-24

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Kontaktperson för detta jobb
Amanda Carlsson

Platschef

amanda.c@gekas.se

Kristoffer Hansson
Rekryteringsansvarig
kristoffer@gekas.se

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Gekås Ullared AB (org.nr 556399-0877), https://www.gekas.se/

Arbetsplats
Gekås Ullared

Kontakt
Kristoffer
kristoffer.h@gekas.se

Jobbnummer
8535154

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Gekås Ullared AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gekås Ullared AB: