Vikarierande Marknadschef till Landic Property
Inhouse AB / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Landic Property är ett av de största fastighetsbolagen i Norden. Vi har omfattande marknadsandelar i Sverige, Danmark och är marknadsledande på Island. Företaget grundades genom fusion mellan Stoðir, grundat 1999 av Baugur Group och Kaupthing Bank, Atlas Ejendomme och Keops. Det sistnämnda företaget var börsnoterat från 1989 till 2007. Vi är 190 medarbetare i koncernen och äger runt 500 fastigheter i Sverige, Danmark, Island och Finland. Fastighetsportföljen utgörs av totalt 2,6 miljoner kvadratmeter hyresareal, mer än 3 200 hyresgäster och tillgångar på totalt € 4,7 miljarder.
Landic Sweden äger, förvaltar och utvecklar det svenska fastighetsbeståndet. Vi är 75 medarbetare och äger fler än 300 fastigheter fördelat över Sverige. Fastighetsportföljen består främst av kontorsfastigheter samt industrilokaler och omfattar ca 1,8 miljoner kvadratmeter. Vårt huvudkontor är centralt beläget på Klarabergsgatan i Stockholm.
Rollen som Marknadschef
Nu söker vi dig som är en erfaren Marknadschef och som kan vikariera under vår ordinarie marknadschefs föräldraledighet preliminärt från 15 oktober 2008 t o m 30 september 2009.
Tjänsten är en deltidstjänst 50% fördelat på 20 arbetstimmar per vecka.
Du kommer att arbeta i en snabbt växande organisation i en intressant och spännande bransch som erbjuder roliga utmaningar. Som marknadschef ansvarar du för såväl Landic Swedens interna som externa kommunikation i Sverige. Du initierar, planerar och driver alla kommunikations- och marknadsföringsinsatser.
Du arbetar i team med en marknadsassistent och rapporterar till företagets VD. Vi producerar i stor utsträckning annonser och tryckt material inhouse. Vi samarbetar med en kommunikationsbyrå i pr- frågor och med en extern webbyrå i Danmark för utveckling och anpassning av vår hemsida.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
För rollen krävs eftergymnasial utbildning inom marknadsföring och information. Det är en fördel om du tidigare har arbetat i branschen, men inget krav. Eftersom våra kunder i första hand finns inom näringslivet, är också erfarenhet av B2B marknadsföring meriterande.
Du är en person som gillar att driva projekt från start till mål, har förmågan att entusiasmera andra och tycker det är kul att kommunicera, informera och presentera. Din kreativitet och nyfikenhet gör att du ständigt söker efter nya vägar och grepp för att kommunicera ut företagets budskap. Du är en god skribent och talare, har lätt för att samarbeta och att bygga nätverk.
Publiceringsdatum2008-09-09Så ansöker duDu söker tjänsten och bifogar ditt cv via Inhouse hemsida:
http://www.inhouse.se/show.php?id=1190748Vi vill ha din ansökan senast den 22 september 2008. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
För mer information, kontakta Karin Fries, 070-421 50 28, eller Jessica Svensson, 070-421 50 26, på Inhouse.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
Deltid 50%. Vikariat ca 1 år.
ErsättningFast lön
Fast lön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-09-22
KontaktKarin Fries, Rekryteringskonsult, 08-52 22 33 34,
karin.fries@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
11438 STOCKHOLM
KontorsadressGrev Turegatan 30
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-52223310
Faxnummer: 08-52223306
E-postadress:
info@inhouse.se Jobbnummer 307374
Observera att sista ansökningsdag har passerat.