Vikariat kundsupport
Auriga AB / Receptionistjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Auriga AB i Nacka Auriga är en Payment Service Provider som hanterar betalningar i butiker och på Internet. I vårt tjänsteutbud ingår system för kortbetalningar, presentkortslösningar och Internet-betalningar för marknaden i hela Norden. Vi arbetar i samverkan med handeln och banker. Auriga är ett helägt dotterbolag till det danska bolaget PBS A/S.
Auriga erbjuder effektiva och säkra betalningar med kort i butiker och på Internet. Vi agerar som spindel i nätet i kortbranschen genom att vara en neutral part mellan handeln och inlösare. Det innebär att våra betaltjänster auktoriserar, samlar in och förmedlar kortbetalningar.
Sedan 2010 ingår Auriga i bolaget Nets Holding A/S. De senaste 10 åren har vi arbetat under namnen Strålfors Payment och ePayment - tidigare Posten Betalväxel. Våra kunder finns inom handeln och vi verkar främst inom Norden.
Du ansvarar för:
• support via telefon till Aurigas kunder och partners kring drift och administration vid kortbetalningar
• att tillfälligt utföra vissa uppdrag från andra avdelningar
Vi vill att du är:
• proaktiv, engagerad och kan bidra till att skapa öppenhet och förtroende
• flexibel och anpassningsbar till förändringar i arbetsformer och -prioriteringar
• noggrann och strukturerad
• utåtriktad och tycker om att ingå i en gemenskap
Vi vänder oss till dig som har:
• minst 3-årig gymnasial utbildning
• erfarenhet av kundsupport eller liknande arbetsuppgifter samt mycket god PC-vana
• goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt gärna ytterligare något skandinaviskt språk
• erfarenhet av kortapplikationer är meriterande
• tekniskt intresse
I din roll rapporterar du till Teamledare Kundsupport
Placeringsort Nacka Strand, Stockholm
Auriga arbetar för människors lika värde och ser gärna en mångfald av sökanden
Anställningsform
Vikariat, heltid, från 3 januari 2011 till 30 november 2011. Arbetstiden är dagtid måndag-fredag. Vid behov kan även arbete under kvällar och helger bli aktuellt.
Ytterligare information
Önskar du ytterligare information är du välkommen att kontakta Hanna Hedström, teamledare Kundsupport, via e-post
hanna.hedstrom@auriga.se eller tel 08-466 4241 (rekryteringshjälp undanbedes).
För fackliga frågor kontakta Camilla Fredblad, ordförande Unionen, på tel 08-466 4204
Utdrag ur Polisens belastningsregister och UC krävs för tjänsten
Välkommen med din ansökan
Du söker tjänsten på
www.auriga.se/om-auriga/jobba-hos-auriga/Mer information om våra tjänster samt företaget finns på
www.auriga.sePubliceringsdatum2010-11-22Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tidsbegränsad anställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktHanna Hedström, Teamledare, +46 -08- 4664241
FöretagAuriga AB
AdressAuriga AB
Enspännarvägen 1
13152 Nacka Strand
Jobbnummer 783872
Observera att sista ansökningsdag har passerat.