Vikariat Bokningsassistent
Scandic Star Sollentuna / Kontorsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Scandic Star Sollentuna i Sollentuna Scandic - hotell med sunt förnuft
Scandics värderingar har sina rötter i det nordiska arvet. Vi införde den klassiska, nordiska "ta hand om varandra"- känslan, kultiverade den till ett avslappnat och prisvärt hotellkoncept med
bra kvalitet. Alla våra värderingar och de beslut som fattas inom Scandic grundar sig på nordiskt sunt förnuft. Scandic ska erbjuda service som är tillgänglig och prisvärd för de många
människorna, en avslappnad upplevelse som fungerar för alla. Det ska vara enkelt. Det ska vara valuta för pengarna. Vi ska visa öppenhet. Man kan summera sättet vi arbetar på som "omtanke",
att bry sig om andra människor. Du kan se Omtanke i sättet vi tar hand om våra gäster. Det är också en guide i vårt uppförande gentemot kollegor och partners.
VIKARIAT BOKNINGSASSISTENT SCANDIC STAR SOLLENTUNA, STOCKHOLM
Scandic Star Sollentuna har ett strategiskt läge vid norra infarten till Stockholm, 50 meter från Sollentuna station och endast femton minuter från Stockholm city. Du möts av en avslappnad
atmosfär och en service som riktar sig både till dig som reser i affärer och privat. Hotellet har 269 rum, alla inredda i varma färger och naturliga material. De flesta med separat sovrum och
vardagsrum med plats för upp till 5 personer. Vi erbjuder en mängd olika möteslokaler, vår stolthet är hörsalen Colosseum med plats för 500 personer. Här förenas hög teknik med god akustik
och våra kunder har möjlighet att genomföra allt från kreativa seminarier till hästauktioner. Vår Restaurang, Bar Cielo samt Tilly's pub erbjuder affärsmåltider, konferensmåltider, à la
carte, dagens lunch samt middagar för större beställningar av såväl affärs-, leisure- som sportgrupper.
ANSVAR OCH ARBETSUPPGIFTER
Vi behöver rätt typ av lagspelare som får gästerna att trivas hos oss. Förutom traditionella egenskaper för en erfaren och framgångsrik bokningsassistent brinner du för våra värderingar:
• PERSONLIG - du visar respekt och vågar bjuda på dig själv
• AFFÄRSMÄSSIG - du strävar efter att våra gäster skall jubla
• UPPMÄRKSAMHET - du ser gästen, situationer och dina arbetskamrater
• SPRIDER GLÄDJE - du tar varje chans att sprida glädje till gäster och arbetskamrater
Vi söker nu en positiv, glad och engagerad medarbetare till vår bokningsavdelning. Inriktning framför allt mot konferens- och bankettbokning. Vi arbetar med systemen Sales & Catering och Fidelio;
kunskaper i dessa system är meriterande. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter av konferensbokning. Vi förutsätter att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och
engelska. Då tempot är högt måste du kunna ha "många bollar i luften".
Tjänsten är ett vikariat med möjlighet till förlängning.
Du förväntas också bidra till den fortsatta utvecklingen av vårt vinnande team på Scandic Star Sollentuna.
Som person är du noggrann, flexibel och serviceminded. Du är en proaktiv problemlösare som tar ansvar för dig, dina arbetsuppgifter och din avdelning. Du får saker gjorda och kan självständigt,
såväl som i grupp, driva projekt och utveckling mot uppsatta mål.
Tjänsten omfattar heltid 100%.
Arbetet är förlagt till vardagar med rullande schema mellan kl 08.00-17.30.
Lön enligt avtal.
Tjänsten är ett vikariat och vi önskar tillträde omgående och till och med 2008-04-30.
Välkommen med din ansökan senast den 2007-10-26.
Ansökan, frågor eller funderingar vänligen kontakta Hans Markström, Hotellchef, via mail till
hans.markstrom@scandic-hotels.comPubliceringsdatum2007-10-15Anställningstyp/arbetstiderVikariat
ErsättningEnl ök HTFavtal
Så ansöker duAnsök via vår Webb-plats:
https://scandic.easycruit.com/vacancy/application/121202/12784?channel=amv&iso=seSista ansökningsdag 2007-10-26
FöretagScandic Star Sollentuna
Hälsingegatan 40
10233 Stockholm
Jobbnummer 25776
Observera att sista ansökningsdag har passerat.