Vikariat - IT-Support
Deloitte AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Deloitte AB i Stockholm,
Danderyd,
Örebro,
Linköping,
Västervik eller i
hela Sverige Deloitte erbjuder tjänster inom revision, redovisning, skatt, riskhantering, finansiell rådgivning, business consulting och outsourcing av ekonomifunktioner. Vi är en del av det globala nätverket Deloitte Touche Tohmatsu med 165 000 medarbetare i 140 länder. Med förstklassig kompetens och lokal expertis samverkar vi inom nätverket för att skapa och skydda värden för våra klienter, oavsett var i världen de bedriver sin verksamhet. I Sverige är vi 1 100 medarbetare vid ett trettiotal kontor som arbetar för att nå nätverkets gemensamma vision - To be the standard of excellence.
Med Deloitte avses Deloitte AB och dess dotterbolag. Deloitte är det svenska bolaget inom nätverket Deloitte Touche Tohmatsu, en schweizisk juridisk person, där varje nationell enhet är en separat och oberoende juridisk person inom respektive jurisdiktion. För en mer detaljerad beskrivning av den legala strukturen för Deloitte Touche Tohmatsu och dess medlemsfirmor, besök
www.deloitte.se.Vi söker en ersättare till Björn när han är föräldraledig till vårt kontor i Stockholm. Vikariatet gäller från den 21 december 2009 och ca 9 månader framöver.
Publiceringsdatum2009-09-25ArbetsuppgifterPå IT-Support är vi ett glatt gäng på fyra medarbetare som ansvarar för användarsupporten internt och är en del av Deloittes IT-avdelning. Våra kunder är våra medarbetare i Deloitte Sverige, som vi supporterar med att lösa tekniska problem via telefon och e-post och även vid vår supportdisk. Vi använder oss av modern hårdvara såväl som mjukvara och ligger väl i framkant med vår tekniska miljö vilket bidrar till en utmanande och stimulerande miljö att arbeta i.
Beskrivning av kvalifikationer:
ProfilDu har förmågan att arbeta självständigt såväl som i team. Du är inte rädd att ta för dig och är trygg i dig själv. Det är viktigt att du samarbetar väl med kollegor, är lyhörd och flexibel. Du har en mycket god känsla för kundservice och stimuleras av utmaningar. Som person är du utåtriktad med humor och ödmjukhet.
Du har erfarenhet av att arbeta med problemlösning på en helpdesk/supportavdelning företrädesvis med IT- och teknikfrågor. Du bör ha breda kunskaper i Windows, kunskaper i Officepaketet samt erfarenhet av laptops är en fördel. Du behöver ha någon form av IT-relaterad utbildning. Svenska i både tal och skrift är ett krav.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Vikariat ca 9 månader
Tillträde091221
ErsättningFast lön
Så ansöker duRekryteringen sker löpande
Du ansöker online via
www.deloitte.com/se/ledigajobb. Din ansökan ska bestå av ett personligt brev och cv.
KontaktIT-chef Hans Ulrich 08-50671101 (frågor rörande tjänsten)
Human Resources Josephine Dour, 08-506 720 47 (frågor rörande rekryteringsprocessen)
FöretagDeloitte AB
AdressDeloitte AB
Rehnsgatan 11
11379 STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50672000
Faxnummer: 08-50672401
E-postadress:
info@deloitte.se Jobbnummer 512323
Observera att sista ansökningsdag har passerat.