Vik. Personlig assistent
Ljusdals kommun / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Ljusdal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Ljusdal,
Nordanstig,
Hudiksvall,
Bollnäs,
Söderhamn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ljusdals kommun i Ljusdal,
Hudiksvall,
Bollnäs,
Ånge,
Ockelbo eller i
hela Sverige OMSORGS- OCH SOCIALFÖRVALTNINGEN
Handikappomsorgen söker
VIK. PERSONLIG ASSISTENT
ARBETSUPPGIFTER: Personlig assistans till medelålders kvinna, ge henne god omvårdnad och en meningsfull vardag.
KVALIFIKATIONER: Omvårdnadsprogrammet eller annan likvärdig utbildning. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är positiv och engagerad och som tycker om att arbeta och samarbeta med människor. Du har fokus på brukarens behov och förmåga att se vad om behöver göras. Vi värdesätter ansvarskänsla och ett flexibelt förhållningssätt.
ÖVRIGT: Möjlighet finns att arbeta upp till 100% i bemanningsenhetens pluspool. Ljusdals kommun vill ta till vara på de kvaliteter som en jämn könsfördelning, etnisk och kulturellmångfald tillför verksamheten. Flexibel arbetstidsförläggning tillämpas.
UPPLYSNINGAR LÄMNAS AV: Vik enhetschef Sara Strandberg,
tel: 0651-183 38
Publiceringsdatum2008-02-22Anställningstyp/arbetstiderVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
2008-03-10 Deltid 85%. Tidsperiod: 2008-03-10 - 2009-09-01. Provanställning i 3-6 månader tillämpas.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-03-07
Välkommen med Din ansökan:
Ansökan med CV märkt med Ref. nr. OSF 31/08 ställs till:
Ljusdals kommun, Omsorgs- och socialförvaltningen, 827 80 Ljusdal
eller via e-post och skall vara kommunen tillhanda senast 2008-03-07.
Ange följande referens när du ansöker: OSF 31/08.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
maud.larsson@ljusdal.seFöretagLjusdals kommun
AdressLjusdals kommun
Förvaltningshuset.
82780 LJUSDAL
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0651-18000
Faxnummer: 0651-18229
Jobbnummer 137887
Observera att sista ansökningsdag har passerat.