Vice-VD assistent med erfarenhet sökes till världsledande företa

Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-05-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vice-VD assistent med erfarenhet sökes till världsledande företa" (publicerad 2016-05-20) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en kommunikativ och ordningsam person med tidigare erfarenheter av assistentrollen?
Trivs du att jobba i en roll som kräver både fingertoppskänsla och fokus?

Då är detta ett jobb för dig!

Publiceringsdatum
2016-05-20

Arbetsuppgifter
Som assistent kommer du att vara en stödfunktion för både Vice-VD och andra chefer i Norden.
Du kommer att utföra assistentuppgifter som att boka resor, genomföra inköp, skriva protokoll, godkänna fakturor, samordna ledningsmöten och föra mötesanteckningar.

I rollen krävs det att du har ordning och reda i ditt arbete och att du som person är van att hålla flera arbetsuppgifter igång samtidigt.

Om företaget
Vår kund förser den globala marknaden med världsledande produkter, tjänster och lösningar som sträcker sig från militärt försvar till civil säkerhet. Vår kund har verksamhet och medarbetare på alla kontinenter och utvecklar, anpassar och förbättrar ständigt ny teknologi för att möta kundernas förändrade behov.

Kunden har idag ca 14 000 anställda varav ca 11 000 i Sverige och omsättningen uppgår till ca 24 000 Mkr.

Profil
För att lyckas och trivas i tjänsten krävs det att du

• Har tidigare erfarenhet av assistentarbete.
• Innehar goda kunskaper i Officepaketet samt Outlook.
• Talar flytande Svenska och Engelska.

Vi söker dig som har en god förmåga att arbete självständigt men också fungerar bra i grupp. Du har lätt för att skapa dig en överblick och prioritera rätt saker. Administration och ordning och reda är två nödvändiga saker för att lyckas i detta arbete.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Ort: Stockholm, Alvik
Omfattning: Heltid, tjänsten är ett vikariat fram till 30 september 2016
Start: Omgående

Urval och intervjuer sker löpande, skicka in din ansökan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 7903
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Carlsson 0761670328 sandra.c@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvinges väg 29, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2858359

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: