Vi utökar nu vårt support team på cigge !
Eurobrands Distribution AB / Kundservicejobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Eurobrands Distribution AB i Borlänge,
Örebro,
Uppsala,
Karlstad,
Stockholm eller i
hela Sverige Vi på Eurobrands Distribution söker nu till vårt huvudkontor i Borlänge, en positiv, driven, målinriktad person till vårt härliga support team.
Personen vi söker ska ha känsla för service, ett professionellt bemötande och kunna arbeta lösningsorienterat med kund i fokus.
Arbetet är relativt självständigt, men även i grupp då vi är ett team som arbetar väldigt nära varandra.
Vi ser gärna en person med vilja att utvecklas och har ett intresse för arbetet.
Arbetsuppgifterna är varierande, men du arbetar främst med att hjälpa våra kunder (b2c + b2b) via telefon, chatt och mail.
Reklamation och returhantering ingår även i arbetsuppgifterna.
God datorvana är ett krav, och kunskap inom google workspace, zendesk, front desk och touchpoint är meriterande.
Tjänsten är deltid 50%
Publiceringsdatum2022-09-15Dina arbetsuppgifterTelefonsupport
Livesupport
Mailsupport
Reklamation
Returhantering
Krav:
Baskunskaper inom e-cigaretter.
Datorvana
18 år
Svenska + Engelska i tal och skrift
Meriterande:
Tidigare kunskap inom support
Workspace - office - frontdesk - zendesk - touchpoint
Vi ser fram emot din ansökan !
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-15
AdressEurobrands Distribution AB
Hammargatan 2
78171 Borlänge
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Medarbetare support cigge".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Eurobrands Distribution AB (org.nr 556919-0068),
http://www.cigge.se Hammargatan 2 (
visa karta)
781 71 BORLÄNGE
Ansökan E-post:
lisa.olsson@cigge.se Jobbnummer 6983064
Observera att sista ansökningsdag har passerat.