Vi söker serviceinriktade timanställda till kundtjänst, Göteborg
Nordea Bank AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordea Bank AB i Göteborg,
Lerum,
Borås,
Trollhättan,
Varberg eller i
hela Sverige Till flera av våra kontor i Göteborgsregionen, söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning.
Vi ser fram emot att träffa dig som trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med ditt engagemang och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens bank, där vi möter kunderna i nya kanaler, och på nya sätt - var som helst och när som helst det passar dem.
Vi söker dig som vill arbeta 1-3 dagar i veckan samt kring semestertider de kommande året.
Om tjänsten
Som Kundrådgivare är du ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa positiva kundupplevelser, underlätta för kunder och hitta affärsmöjligheter. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler.
Dina fokusområden blir att:
• Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, med fokus på att lösa kundens ärende direkt.
• Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på hitta sälj- och servicemöjligheter i kundsamtalet, och vid behov säkerställa att kunden får träffa Privatrådgivare eller Företagsrådgivare för att bidra till långsiktiga kundrelationer.
• Utifrån kundernas behov aktivt se till att de erbjuds våra olika tjänster, produkter och kanaler.
Tjänsten är placerad på våra kontor i Göteborgsregionen.
Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
Du:
• Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor.
• Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor, samt bidra till ett öppet och positivt klimat.
• Tar till dig ny teknik som du använder i det digitala mötet med kunden.
Du har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.
Mer information och skicka ansökan
Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 15 november.
För mer information om tjänsten, är du välkommen att kontakta Caisa Gustafsson, kontorschef 010 - 156 78 27 eller Carolin Ekberg kontorschef 010 - 156 41 34.
För facklig information, kontakta Finansförbundet på
finansforbundet@nordea.com eller SACO på
SACONordea@nordea.com.
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Timanställning under ett år.
Publiceringsdatum2017-10-30ErsättningTimlön
Timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaisa Gustafsson
caisa.gustafsson@nordea.seFöretagNordea Bank AB
AdressNordea Bank AB
Västra Hamngatan 1
41117 Göteborg
KontorsadressVästra Hamngatan 1
Jobbnummer 3774196
Observera att sista ansökningsdag har passerat.