Vi söker serviceinriktade kundtjänstmedarbetare till Färdtjänst!

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Linköping
2017-09-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker serviceinriktade kundtjänstmedarbetare till Färdtjänst!" (publicerad 2017-12-28) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Linköping, Norrköping, Solna, Stockholm, Borås eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Vårt kontor i Linköping söker nu efter fler drivna, strukturerade och professionella medarbetare till en utav våra uppdragsgivare: Färdtjänst resegaranti.

Publiceringsdatum
2017-09-19

Dina arbetsuppgifter
Färdtjänstens kundservice är en del inom Stockholms särskilda kollektivtrafik. Tillsammans med kollegorna i ditt team i Linköping ska du ge bästa tänkbara service till färdtjänstens resenärer. Du arbetar främst med telefon och mail men även en del administration kan förekomma. Du ska alltid på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Profil
Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.

Vi erbjuder dig:

• En möjlighet att arbeta med ett spännande uppdrag där du får hjälpa människor och ge den bästa möjliga service.
• Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar och på sikt lära dig fler kundtjänster.
• En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka.
• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
• Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.

Arbetstider:

Då du kan komma att bli aktuell för fler kundtjänster kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Omfattning:

Provanställning 80-100%.

Ersättning
Enligt kollektivavtal.

Start:

Utbildningsstart 16 oktober 2017.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan(CV, personligt brev, gymnasiebetyg) så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-10-13. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta rekryterare Emma Eriksson, (mailto:emma.eriksson@releasy.se)alternativt HR-generalist Josefin Danielsson, (mailto:josefin.danielsson@releasy.se)

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Eriksson emma.eriksson.hr@releasy.se

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Teknikringen 6
58330 Linköping

Kontorsadress
Teknikringen 6 , Linköping

Jobbnummer
3704941

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: