Vi söker Service Team Manager för Food & Beverage till Scandic W

Scandic Hotels AB / Kockjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kockjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Scandic Hotels AB i Karlstad, Arvika, Örebro, Skövde, Trollhättan eller i hela Sverige

Vi söker Service Team Manager för Food & Beverage till hotellet Scandic Winn.

På Scandic arbetar alla tillsammans för att skapa en gästupplevelse i världsklass under gästens hela vistelse. Som Service Team Manager motiverar, driver, utvecklar och engagerar du hotellets team att ta ett stort eget ansvar för att förbättra arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras.

Vad innebär rollen som Service Team Manager för F&B?

I denna roll som Service Team Manager ansvarar du för hela hotellets Food & Beverage verksamhet så att den håller världsklass gällande bemötande och kvalitet. Det innebär att tillsammans med dina teams säkra en hög servicenivå samt ett erbjudande som möter gästens behov. Tillsammans med General Manager tar du strategiska beslut och säkerställer att dessa genomförs och följs upp

Som Service Team Manager är du även en del av den dagliga driften och du ansvarar för att planera och bemanna utifrån verksamhetens behov. Du ingår i hotellets ledningsgrupp vilket innebär att du tillsammans med dina kollegor har ett övergripande ansvar för hela hotellet.

Vem är du?

Idag har du troligtvis en liknande befattning inom besöks- eller servicenäringen. Du har erfarenhet av att leda andra chefer samt relevant utbildning. Du har god administrativ förmåga, erfarenhet av ekonomisk planering och uppföljning samt god vana att arbeta i olika systemstöd. Du behöver dessutom ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Du rapporterar till General Manager och ersätter denne vid frånvaro.

Du är en ledare, som ser det som självklart att vara närvarande på olika tider och dagar samt har ett helhetsperspektiv i allt du gör. Du ser till nyttan av samarbete, att ge regelbunden feedback och är kommunikativ i din ledarstil. Du planerar din tid och jobbar målmedvetet mot kort- och långsiktiga mål. Som chef hos oss lever du efter vår ledarskapskompass med Inspire, Collaborate, Build trust och Empower som en naturlig del av ditt ledarskap. Du lever våra värderingar och agerar som ett föredöme i din roll.

Information om tjänsten:

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.

Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av personlighetstester som del av urvalet.

Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic!

Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic.

Delar du våra värderingar?

BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2022-03-28

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Scandic Hotels AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Scandic Hotels AB (org.nr 556299-1009), https://www.scandichotels.se/

Arbetsplats
Scandic Hotels Sverige

Jobbnummer
6483028

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Scandic Hotels AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Scandic Hotels AB: