Vi söker säljassistent till internationellt företag i Vänersborg

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Vänersborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Vänersborg, Trollhättan, Essunga, Grästorp, Uddevalla eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Vänersborg, Trollhättan, Essunga, Grästorp, Uddevalla eller i hela Sverige

Har du jobbat med administration och försäljning eller som säljassistent eller som koordinator och söker nya utmaningar? Vi på Adecco ger dig en möjlighet att utvecklas och erbjuder nu en tjänst på ett spännande internationellt företag.

Hur ser din arbetsdag ut?
Inom ramen för denna tjänst kommer du att arbeta under ledning av den regionala säljchefen samt en återförsäljare med att stödja dem i företagets marknadsföringsstrategier med slutmålet att främja deras tjänster. Dina arbetsuppgifter innebär att ansvara för kundrelaterade aktiviteter, inklusive försäljning, administration och support. Det innebär även marknadsföring av verksamheten, allmän administration och kundservice. Du kommer även att arbeta för att locka både nya och befintliga kunder till verksamheten. Du arbetar ensam men kommer att stödja en återförsäljare. Uppdraget startar omgående med placeringsort i Vänersborg. Arbetstiden är ca 3 dagar/vecka men kan även bli mindre med tanke på att du jobbar utifrån återförsäljarens behov av hjälp. Det finns möjlighet att anställningen övergår till kundföretaget på sikt.

Vem trivs här?
Du som har ca 2 års erfarenhet av att arbeta i en administrativ roll, och gärna inom en försäljningsmiljö kommer att passa bra in i rollen som säljassistent. Du har med fördel jobbat på ett multinationellt företag sedan tidigare och har goda kunskaper i engelska både i tal och skrift. Vidare ser vi det som en stor fördel om du har en teknisk fallenhet för att lära dig programverktyg och gärna kunskaper i Microsoft Office Suite. Dina personliga egenskaper väger tungt och här ser vi att du är en person med hög servicekänsla som tycker om eget ansvar och har känsla för detaljer. Du har mycket god kommunikationsförmåga och förmåga att anpassa dig till skiftande krav och prioriteringar. Pratar du även finska är det mycket meriterande.

Detta arbete är perfekt för dig som idag har en annan huvudsaklig sysselsättning såsom studier, deltidsarbete eller timanställning.

Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult hos Adecco Student som erbjuder extrajobb för dig som är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker via länken nedan.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Emma Johansson på tel: 0520-474752 eller emma.johansson@adecco.se

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2013-04-22

Arbetstider och omfattning
Deltid ca 3 dagar/vecka

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Johansson, Konsultchef 0520-474752

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Storgatan 50, vån 2
46130 TROLLHÄTTAN

Jobbnummer
1529876

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: