Vi söker receptionist/administrativ assistent till kund

Clockwork Bemanning & Rekrytering AB / Administratörsjobb / Falun
2024-10-03


Visa alla administratörsjobb i Falun, Borlänge, Säter, Gagnef, Hofors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB i Falun, Borlänge, Säter, Gagnef, Hofors eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-10-03

Om företaget
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) - vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i "bättre-framtids-branschen". Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Arbetsuppgifter
Nu söker vi på Clockwork en receptionist/administrativ assistent för kommande uppdrag. I rollen är din uppgift att ge företagets kunder, besökare och samarbetspartners ett representativt och professionellt mottagande och en högkvalitativ service. Du kommer ta hand om praktiska göromål på kontoret och arbeta nära kollegor i deras dagliga arbete. Arbetet är serviceinriktat med en strävan att alltid ge kunder och besökare den bästa upplevelsen och att vara en hjälpande hand. Vi lägger även stor vikt vid din personlighet och sociala kompetens. Kommunikation, servicekänsla och noggrannhet är mycket viktiga kvalitéer hos dig då kundens ambition är att alltid vara en skicklig, engagerad och förstående partner.

I rollen kommer du bland annat att:

• Bemöta besökande via telefon/mail/reception
• Ansvara för posthantering
• Vara ansvarig för företagets telefonväxel
• Ta hand om praktiska göromål på kontoret
• Utgöra ett administrativt stöd till kollegor

Profil
Vi söker dig som är serviceinriktad, noggrann, engagerad och har god förmåga att utveckla och upprätthålla goda relationer med besökande, kunder, samarbetspartners och kollegor. Du tar gärna egna initiativ och hjälper till där det behövs. Du ser själv vad som behöver göras och kan förutse framtida behov och effektivisera verksamheten. Du är effektiv, prestigelös och strukturerad, med en stark ansvarskänsla och tar dig an uppgifter och problem med en positiv inställning. Du har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper engelska, i såväl tal som skrift. Du är professionell i ditt bemötande och du brinner för att ge god service. Om du har tidigare erfarenhet av Microsoft Office-programmen är det särskilt meriterande.

Så ansöker du
Vi arbetar löpande med intervjuer och tillsättningar, ansök därför redan idag via www.clockworkpersonal.se, dock senast 2024-10-25. För mer information är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Emma Gällstedt på 0708-21 53 44 eller emma.gallstedt@clwork.se.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-10-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "16297".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB (org.nr 556913-7325), http://www.clockworkpersonal.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Emma Gällstedt
Emma.gallstedt@clwork.se
+46 70 821 53 44

Jobbnummer
8934780

Prenumerera på jobb från Clockwork Bemanning & Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB: