Vi söker nu en Team Leader till affärsområdet Payroll för kunds

Hgrec AB / Försäljningsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hgrec AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Solna, Österåker eller i hela Sverige

Vi söker nu en Team Leader för kunds räkning till Rotebro! Till vår kunds nya fräscha kontor på Rotebro söker vi dig som är en fena på löneadministration och att leda team. Just nu söker vi dig som vill arbeta på ett modernt företag där du får jobba med att behålla och skapa goda kundrelationer! Vi ser gärna att du har god vana att arbeta i IT-system samt har goda kunskaper inom lön.Beskrivning av tjänstenÖnskar du ett utvecklande arbete som Team Leader? Har du mycket goda kunskaper inom lön med en eftergymnasial utbildning inom adekvat område? Då är detta jobbet för dig! Här har du en viktig roll där du leder och fördelar det operativa arbetet i teamet genom att stödja, coacha och följa upp dina teammedlemmar. Här blir du en deal av ett team med hög kompetens och engagemangDet är en roll där du är verkligen kan påverka ditt arbete och bolagets framgång som en värdefull länk mellan medarbetarna och Gruppchefen gällande det dagliga arbetet. Du arbetar operativt som lönekonsult där du har ett helhetsansvar för dina kunder gällande leveransen av deras lönehantering. I rollen har du stora utvecklingsmöjligheter genom variationen av kunder och de olika situationer som uppstår och ska hanteras, genom vår kunds strävan att hela tiden ligga steget före. Du erbjuds ett utvecklande arbete i en miljö där det händer mycket, både på kontoret och i företaget. Vår kund är ledande I branschen på digitalisering och automatisering av processerDeras kunder är många och olika och du kommer ständigt att utmanas av olika regler, lagar och arbetssätt. Vår kund jobbar mycket digitalt. Det medför att du får tid att göra det du är bäst på, att vara en god företrädare till ditt team. Du kommer även att ha en operativ roll som Lönekonsult där du har ett helhetsansvar för dina kunder gällande leveransen av deras lönehantering. Hos vår kund får du möjlighet till många karriärvägar i en stor koncern samtidigt som du omges av kollegor som brinner för samma sak, leda team och lönehantering!Om kundenVår kund är en ledande Nordisk leverantör av outsourcingtjänster inom redovisning, lön, HR och finansiell rådgivning för över 20.000 företag. De har kontor i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Malmö och har 350 anställda med en omsättning på 350 miljoner kronor. Du som medarbetar hos vår kund erbjuds en utvecklande miljö och blir det av ett glatt team med högt engagemang. Du har även möjlighet att certifiera dig hos Srf till auktoriserad lönekonsult. De kan ge dig både trygghet i din anställning men även utmaningar för din utveckling!Dina arbetsuppgifterSjälvständigt jobba med lönehantering på ett effektivt och konsultativt sättFungera som en värdefull länk mellan medarbetarna och Gruppchefen gällande det dagliga arbetetAnsvara för interna processer och rutinerStödja, coacha och följa upp dina teammedlemmarDelta vid implementering/utförande av företagets processer och strategierAktivt arbeta för effektiviseringar och proaktivitetVi söker dig medEftergymnasial utbildning inom adekvat områdeMycket goda kunskaper inom lönGoda kunskaper i svenska och engelska i tal och skriftEtt coachande förhållningssättMeriterande är det om du har god vana i att jobba i flera olika IT systemFör att lyckas i arbetet krävs att du har förmågan att strukturera upp arbetet internt mellan medarbetarna och Gruppchefen. Det krävs även förmågan att uppmuntra andra till delaktighet och eget ansvar genom ett coachande förhållningssätt.För att trivas hos vår kund tror vi att du är en driven person som gillar moderna arbetssätt, som är proaktiv och strävar efter att hela tiden vara en god företrädare för företaget i allt arbete som utförs och kan kommunicera på ett bra och tydligt sätt. Du bör även gilla att jobba operativt som lönekonsult inom affärsområdet Payroll. Anställning sker hos kundenDin ansökanSkicka in ditt CV till olivia.winkvist@happygroup.seKontaktperson: Olivia Winkvist, olivia.winkvist@happygroup.se

Publiceringsdatum
2019-05-10

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-09
Ange följande referens när du ansöker: Teamleader
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hgrec AB

Jobbnummer
4779272

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hgrec AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hgrec AB: