Vi söker nu en helpdeskmedarbetare

Bemannia Kontor / Supportteknikerjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Linköping, Åtvidaberg, Finspång, Motala, Norrköping eller i hela Sverige

Vi söker nu en helpdeskmedarbetare, du ska ha intresse för webbprogrammering samt för att hjälpa andra med deras tekniska problem. Det är viktigt att du är lyhörd och förstår kundens behov men också att du är duktig på att analysera och göra rationella bedömningar. Detta uppdrag startar omgående och fortsätter till och med maj med goda chanser till förlängning.

Urval sker löpande så skicka in din ansökan omgående

Publiceringsdatum
2016-01-19

Arbetsuppgifter
Tjänsten innebär att supportera kunderna i de e-handelsprojekt som implementerats och aktiverats, vilket kan innebära bland annat felsökning, debugging, installationer, programmering och korrigering i befintliga tekniska lösningar. Konsulten kommer att ta fram utvecklings- och underhållsplaner för applikationerna. I tjänsten ingår ansvar för ärendehantering och dokumentation kring inkommande ärenden.
Då kunden växer kommer konsulten även ansvara för att skapa nya rutiner och processer samt för att upprätta relevant statistik för support-/förvaltningsenhetens framtida arbete. Konsulten behöver därmed inneha egenskaper såsom självständighet i arbetet, driven, noggrann, ansvarsfull och strukturerad.

Kvalifikationer
• Konsulten ska ha tidigare erfarenhet av aktuellt område (ex. minst tre längre uppdrag eller liknande)
• Konsulten ska ha dokumenterad utbildning inom aktuellt område.
• Konsulten ska ha goda kunskaper och erfarenhet av webbprogrammering (ex. Java, .Net, PHP eller motsvarande språk)

Meriterande kompetens:
• Konsulten bör ha erfarenhet och kunskap om förvaltningsmodeller såsom ITIL, PM3
• Konsulten bör ha förståelse för hur en webbshop är uppbyggd.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida ( www.bemannia.se/cvregistrering ), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: "helpdeskmedarbetare i linköping"

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
heltid visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-02
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@bemannia.se
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emily Higgins

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
2622950

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: