Vi Söker Nu En Ambitiös Och Målmedveten Koordinator

Erik Olsson Fastighetsförmedling AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Erik Olsson Fastighetsförmedling AB i Stockholm, Lidingö, Täby, Värmdö, Södertälje eller i hela Sverige

Erik Olsson Fastighetsförmedling AB är marknadens mest innovativa fastighetsmäklarföretag och har gjort en stark tillväxtresa de senaste åren. Företaget grundades 1997 och omsättningen under varumärket Erik Olsson Fastighetsförmedling är 400 MKR och 300 anställda. Under de närmaste åren räknar vi med en fortsatt tillväxt. Erik Olsson Fastighetsförmedling är idag etablerat i Stockholm, Göteborg, Borås, Alingsås, Varberg, Karlstad, Malmö, Lund, Trelleborg, Vellinge, Kristianstad, Kalmar, Nyköping, Södertälje/Nykvarn, Örebro, Gävle och Sundsvall.

Till vårt franchisebolag i Vasastan i Stockholm söker vi nu en målmedveten koordinator som gillar att jobba i ett högt tempo med några av stans bästa mäklare. Som person tror vi att du är trygg i dig själv och har en personlig mognad. Du bör vara noggrann och kvalitetsmedveten samt serviceinriktad. Vi söker dig med gott ordningssinne, lätt för att prioritera, driven och har viljan att alltid göra det där lilla extra som imponerar. I din roll assisterar du mäklarna i deras dagliga arbete samt bistår med alla delar i försäljningsprocessen. Du ska också ha ett sinne för ordning och reda.

Du bör ha förmågan att kunna växla mellan olika arbetsuppgifter och periodvis hålla ett väldigt högt tempo. Vara flexibel och förmåga att arbeta proaktivt är något vi värdesätter högt. Du är en person som har lätt för att kommunicera med andra, är självgående och har lätt för att arbeta i grupp. För att trivas i denna befattning ska du tycka om att arbeta administrativt, vara detaljorienterad, vara öppen för en varierande arbetsvardag och ta egna initiativ där det behövs.

I vårt franchisebolag i Vasastan är vi totalt 4 mäklare i dagsläget och du kommer att jobba i team med oss. Vi sitter tillsammans med flera andra franchisebolag på vårt huvudkontor i Stockholm. Vi sitter alltså tillsammans på ett stort kontor men jobbar tillsammans i ett mindre team.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Vara mäklarna behjälplig med administrativa göromål relaterade till bostadsförsäljningar
• Förbereda objektsbeskrivningar, årsredovisningar, stadgar inför visningar, beställning av mäklarbild, inscanning av handlingar som t.ex. årsredovisningar.
• Ta fram detaljerade faktauppgifter angående bostaden och föreningen från bostadsrättsföreningar/ekonomisk förvaltare/kommunen.
• Hantera medlemsansökningar
• Daglig kontakt med banker och upprättande av likvider
• Handlägga försäljningsobjekt från kontrakt till tillträde
• Delta på event/visningar vid behov
• Hantera kontorets sociala medier
• Ansvara för inköp av kontorsmaterial mm.

Publiceringsdatum
2023-09-13

Kvalifikationer
• Du är bra på att uttrycka dig i tal och skrift
• Du har goda kunskaper i Officepaketet
• Du innehar B-körkort
• Noggrann och administrativt lagd
• Om du är utbildad mäklarassistent är det ett plus
• Erfarenhet av att bemöta kunder via telefon är meriterande

Tillsättning per omgående.
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Fast lön enligt överenskommelse.

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Erik Olsson Fastighetsförmedling AB (org.nr 556517-8216), http://www.erikolsson.se

Jobbnummer
8109962

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Erik Olsson Fastighetsförmedling AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Erik Olsson Fastighetsförmedling AB: