Vi söker nu ekonomiassistent till längre uppdrag

Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av att jobba självständigt med kund- och leverantörsreskontra? Trivs du i en internationell miljö?  Vi har uppdraget för dig!

Hur ser din arbetsdag ut?

Som ekonomiassistent kommer du att jobba med diverse förekommande arbetsuppgifter inom kund- och leverantörsreskontra. Du kommer också samarbeta med en rad externa och interna kontakter när det gäller fakturafrågor. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp där det finns ytterligare två personer med liknande arbetsuppgifter.

Vem trivs här?

Du som passar här har tidigare 3-5 års erfarenhet inom kund- och leverantörsreskontra och känner dig trygg i dessa arbetsuppgifter. Du tycker om att jobba i Excel och har erfarenhet av SAP R/3. Du trivs med att kommunicera på engelska och tycker att det är givande att tillhöra en stor organisation. Du får ofta höra att du är serviceinriktad och tycker om att hjälpa kunden. Om det är något som behöver uträttas är du inte sen att ta initiativ och känner att det är viktigt att ta ansvar i din yrkesroll.

Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Konsulterna på Adecco i Eskilstuna är ett härligt gäng, med specialkompetens inom sina olika områden. Vill du vara delaktig i gemenskapen, kan du förvänta dig spännande utmaningar med den trygghet och de förmåner som en anställning på Adecco innebär. Vi är ett friskvårdsinriktat företag, där det för oss är viktigt med god hälsa och träning som leder till goda arbetsinsatser och hög arbetsglädje. Vill du läsa mer om vilka förmåner du har som konsult hos Adecco, besök vår hemsida.

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Konsultchef Maria Rappfors på tel: 016-542 85 05 eller maria.rappfors@adecco.se

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Publiceringsdatum
2012-12-17

Arbetstider och omfattning
Uppdraget beräknas starta i början av januari 2013. Det är initialt 6 månader, men möjlighet till förlängning finns.

Ersättning
Individuell lönesättning.

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Rappfors, Konsultchef 016-5428505

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Götgatan 11
10224 Göteborg

Jobbnummer
1418401

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: