Vi söker nu Assistant salesmanager & Assistant Operatingmanager
El-Giganten / Säljarjobb / Strömstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Strömstad,
Tanum,
Dals-Ed,
Munkedal,
Bengtsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos El-Giganten i Strömstad,
Borås,
Kungsbacka,
Gislaved,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Elkjøp koncernen är en av de största aktörerna inom Consumer Electronics i Norden. Koncernen ägs av DSG international plc, med huvudkontor i England. Elkjøp koncernen består av flera olika kedjor i hela Norden, Elkjøp och Lefdal i Norge, Elgiganten och PC City i Sverige och på Åland, Elgiganten i Danmark, Gigantti och Markantalo i Finland, Elko på Island och Elding på Färöarna. Alla varuhus i dessa kedjor får sina produkter från ett centralt lager i Jönköping. Vi har byggt upp en mycket stark position i marknaden genom att ha kompetenta medarbetare, starkt fokus på träning och utveckling av personal, kostnadseffektivitet, effektiva logistiklösningar och inköpssystem samt aggressiv marknadsföring av kända märkesvaror. Elkjøp koncernen växer stadigt och etablerar hela tiden nya varuhus.
El-Giganten kommer till Strömstad!
Marknadsledaren inom hemelektronik och vitvaror har äntligen beslutat sig för att etablera sig i Strömstad! Det öppnar givetvis möjligheter för Dig att handla märkesvaror till extremt låga priser,
men för några öppnar det även dörren till en ny karriär. Här är ditt tillfälle att bli del av ett vinnande team! Du ska ha en önskan att arbeta hårt och göra karriär inom organisationen. En bra ledare
visar vägen och vi letar efter två personer som tillsammans med varuhuschefen kan ansvara over ett varuhus, motivera medarbetare och skapa en bra arbetsmiljö. Dessa två tjänster är ställföretraädande
när varuhuschefen inte är på plats och vid dessa tillfällen har de dessa arbetsuppgifter:
• Personalansvar
• Budgetansvar
• Resultatansvar
• Schemaläggning och bemanning
• Uppföljning på alla avdelningar och personal
• Uppföljning på försäljningen
• Motivera medarbetare
• Butiksstandard
Som Assistant salesmanager (ASM) & Assistant operatingmanager (AOM) ingår man tillsammans med varuhuschefen i varuhusets ledninggrupp. Utöver att vara ställföreträdande till varuhuschefen med
tillhörande arbetsuppgifter ansvarar ASM för Annons & Kampanjuppföljning, Kundservice, beställningar, Inventeringar och försäljningen. AOM ansvarar för Försäljningen, Kundservice, Inventeringar,
lagret, kassan och aftersale.
Kvafikationer:
• Serviceinriktad
• Förmåga att hantera stress på ett bra sätt
• Glad och positiv
• Självgående
• Resultatorienterad
• Erfarenhet från försäljning
• Punktlig
Om du sätter ära i att leverera den bästa servicen i Sverige, då är du halvvägs till att få ett arbete på Elgiganten.
Vi erbjuder dig:
• Avtalsenlig lön
• Utmärkta karriärmöjligheter i Sverige och Europa
• Ett starkt lag av bra medarbetare
• En bra arbetsmiljö
Vid frågor, kontakta
linda.nilsson@giganten.se eller 08-580 866 00.
Vi ser fram emot att ta del av din ansökan. Klicka på länken nedan, "Skicka ansökan", för att söka denna tjänst.
Publiceringsdatum2009-03-03Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskomelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-03-17
KontaktLinda Nilsson, 08-58086600
FöretagEl-Giganten
AdressEl-Giganten
Box 1264
16429 Kista
Jobbnummer 410854
Observera att sista ansökningsdag har passerat.