Vi söker medicinsk administratör
Företagshälsan FHC AB / Administratörsjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Företagshälsan FHC AB i Karlskrona,
Ronneby eller i
hela Sverige Huvudsakliga arbetsuppgifter består av labbsvarshantering, inscanning av medicinska handlingar, registerhållning, kallelser till kund och beställning av medicinskt material. Om tidigare erfarenhet finns av arbete som medicinsk sekreterare kan det även vara aktuellt att i tjänsten skriva journal åt flertalet medicinska kompetenser.
Som person är du en lagspelare med stor drivkraft och social kompetens. Du är van att prioritera ditt arbete och inte rädd för att kavla upp ärmarna när det behövs. Du är en noggrann och serviceinriktad person, van att arbeta med olika typer av arbetsuppgifter under en arbetsdag på ett strukturerat och systematiskt sätt. Du tycker administrativa arbetsuppgifter är både roliga & utmanande och du är van & bekväm med att arbeta i olika typer av datasystem.
Det är meriterande om du är undersköterska.
FöretagsHälsan FHC AB finns i Karlskrona och Ronneby där vi är marknadsledande inom företagshälsovård med tjugo anställda och just nu söker vi en medicinsk administratör för en visstidsanställning i 12 månader med möjlighet till förlängning. Din arbetsplats är på Karlskronakontoret.
Vi erbjuder dig att få arbeta i en grupp med mycket kompetenta kollegor som alla har fokus på att skapa arbetsglädje och en bra arbetsmiljö både hos våra kunder och hos oss själva.
www.fhc.nuVaraktighet, arbetstid
Arbetsomfattning ca 50% och arbetstiden fördelas över samtliga vardagar för en kontinuitet i det dagliga arbetet på FöretagsHälsan. 40%-60%
Publiceringsdatum2018-06-08Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-29
FöretagFöretagsHälsan FHC AB
AdressFöretagsHälsan FHC AB
GULLBERNAVÄGEN 33
37147 KARLSKRONA
KontorsadressGULLBERNAVÄGEN 33
Jobbnummer 4195233
Observera att sista ansökningsdag har passerat.