Vi söker medarbetare till kontaktcenter för kunds räkning

Manpower Försäljning/Kundservice / Säljarjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Försäljning/Kundservice i Sundsvall, Mark, Härnösand, Hudiksvall, Ljusdal eller i hela Sverige

Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag.

Publiceringsdatum
2012-06-29

Dina arbetsuppgifter
Kundansvariga i Kontaktcenter arbetar i team och växlar mellan två olika roller. I första linjen tas ärenden in via samtal, mejl och fax för att snabbt identifieras och antingen besvaras direkt på ett enhetligt professionellt sätt eller förmedlas vidare till andra linjen. Där arbetar teamet mer djupgående med ärenden som kräver längre tid, t ex offerter och mer komplicerad orderregistrering. Ärenden i andra linjen kan även innefatta uppföljning och utveckling mot kund samt kampanjer. Till sin hjälp har Kontaktcentret en tredje linje, som består av olika specialistfunktioner inom företaget. Svaren till kund går alltid via Kontaktcentret som ska säkra ärendet och skapa en personlig känsla genom att arbeta med kundkort i affärssystemet SAP.

Vem är du?
Som kundansvarig i teamet arbetar du både med kundservice och försäljning. Du kommer att vara en i teamet och rapporterar till en teamledare. I ditt uppdrag som kundansvarig ingår att sätta priser, att ta hand om löpande ärenden på ett bra sätt, att informera kunder och att hålla kunddatabaser och kundkort uppdaterade. Du besvarar förfrågningar med hjälp av specialisterna i linje tre. Målet för teamet är att ha mycket nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt med korta svarstider och kompetenta svar.

Utvecklingsmöjligheter:
I din roll kommer det ges möjlighet att utveckla dig själv med ledare som stöd och att lära dig branschen med hjälp av andra erfarna medarbetare. Du kommer att arbeta i ett litet team som är under utveckling och där det finns goda möjligheter att påverka arbetssättet och utveckla kundkontakterna. I tjänsten som kundansvarig kommer snabba förändringar ske vilket kan bidra till både personlig utveckling samt utveckling för bolaget. Du trivs i en värld där förändringar sker snabbt.

Uppdraget startar i början av augusti, på heltid tillsvidare, tanken är att man på sikt ska bli anställd direkt hos kund.

Manpower eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker ovan nämnda tjänst via ansökningslänken nedan. Eftersom urvalet sker löpande kan annonsen stängas innan utgången tid. Vi är därför tacksamma om du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

Har du frågor angående tjänsten vänligen kontakta Jessica Viberg på tele 060-646894.

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-07-27
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Viberg, 060-646894

Företag
Manpower Försäljning/Kundservice

Adress
Manpower Försäljning/Kundservice

Jobbnummer
1285116

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Försäljning/Kundservice

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Försäljning/Kundservice: