Vi söker medarbetare till Fares & Ticketing

HRG Nordic AB / Resebyråjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla resebyråjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos HRG Nordic AB i Stockholm, Norrköping, Borlänge, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

Gillar Du utmaningar och vill jobba i ett framgångsrikt och expansivt företag?

HRG har över 160 års erfarenhet av att leverera högkvalitativa tjänster till nationella och multinationella företag över hela världen. HRG finns idag i över 100 länder och har närmare 800 anställda i Norden.

En ny stor kund har valt oss som samarbetspartner och nu söker vi nya medarbetare inom Fares & Ticketing Vi erbjuder Dig ett intressant arbete med möjlighet till personlig utveckling på ett av Nordens största Travel Management företag.

Fares & Ticketing söker Biljettörer och medarbetare till Leveranssupport & Redovisning med ordningssinne och blick för detaljer!

Vårt Nordic Support Centre inkluderar Fares & Ticketing, Ticket Reporting och Customer Support.

Flexibel och effektiv med teamkänsla är karaktärsdrag som bör vara utmärkande hos Dig som vill arbeta på vårt Nordic Support Centre. Du har god social kompetens, lätt för att samarbeta, är ansvarsfull och noggrann samt har ett professionellt och engagerat förhållningssätt till ditt arbete.

På Nordic Support Centre eftersträvar vi en vidgad syn på ansvar för helheten utöver specifika funktionsområden! Det innebär att man utöver sin huvudsakliga uppgift också på sikt lär sig delar av de andra funktionernas uppgifter, hjälper till med och tar ansvar för att allt arbete blir gjort i rätt tid.

Följande tjänster med placering i Stockholm ska tillsättas:

Biljettör
Vi ser gärna att Du har en bakgrund som Affärsresekonsult och har arbetat med bokningssystemet Amadeus.
Den ständigt ökande mängden av omskrivningar gör att goda kunskaper i tariffer och omskrivningar behövs.

Leveranssupport
Under en dag ansvarar teamet för att tusentals biljetter paketeras, faktureras & iordningställs för leverans och utöver ovanstående egenskaper behövs också goda kunskaper i Amadeus & STINA, gärna också kunskaper i Euro*Trac/AGM

Redovisning
Du har redan goda kunskaper i redovisning, avstämning, ADM/ACM-hantering och biljett-beräkning för kreditering. Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet från redovisningsarbete på resebyrå.

Publiceringsdatum
2007-10-19

Övrig information
Tillträde så snart som möjligt

Ansökan och kontakt
För mer information om tjänsten kontakta Pernilla Carlsson, telefon 08-457 9904 eller Mia Eriksson, telefon 0705 - 200 818. Ansökan med personligt brev och CV skickar du till: rekrytering@hrgworldwide.com senast den 2 november, märk ansökan med tjänst nr 758.

Besök gärna vår hemsida: www.hrgworldwide.com/se

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidareanställning på heltid. Schemalagd arbetstid 39,5 tim

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2007-11-02
Ange följande referens när du ansöker: 758
Vi tar emot ansökan via epost: rekrytering@hrgworldwide.com

Företag
HRG Nordic AB
Box 233 50
10435 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08 - 4579330
Faxnummer: 08-4579309
E-postadress: rekrytering@hrgworldwide.com
Mer information på http://www.hrgworldwide.com

Kontorsadress
St. Eriksgatan 117, plan 4
Stockholm

Jobbnummer
31071

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från HRG Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos HRG Nordic AB: