Vi söker medarbetare till Bring
Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Strömsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Strömsund,
Dorotea,
Krokom,
Åsele,
Vilhelmina eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Strömsund,
Falun,
Solna,
Stockholm,
Södertälje eller i
hela Sverige Ageris är en outsourcer med center i Solna, Falun och Strömsund med ca 250 anställda. Ageris levererar kundservice, proaktiv kundvård och försäljning med hög kvalitet till uppdragsgivare som arbetar strategiskt med kundlojalitet och har förväntningar på att kundservice kan öka kundnöjdhet och försäljning. Våra uppdragsgivare kommer från olika branscher men alla efterfrågar högkvalitativ, effektiv och lönsam kundservice och support på distans. På Ageris har vi lång och djup branscherfarenhet som vi gärna delar med oss av. Vi följer Unionens Callcenteravtal och är medlemmar i branschföreningen Kontakta.
Läs mer om oss på vår hemsida
www.ageris.se Vi behöver en glad och serviceinriktad kundtjänstmedarbetare till vår kund Bring Citymail med utbildningsstart 15 februari!
Som kundtjänstmedarbetare tar du emot samtal och hanterar kundärenden av varierande karaktär, allt ifrån borttappad post till synpunkter på verksamheten.
Förutom Bring Citymail så samarbetar vi med flera andra uppdragsgivare, bland annat Svensk Adressändring och Coop.
Därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi har fantastiska förmåner kring friskvård och hälsa och starkt fokus på teamkänsla. Hos Ageris ska alla känna sig viktiga och delaktiga!
Ageris sitter i fräscha lokaler i Ulriksfors, ca 4 km från Strömsund.
Vi söker dig som:
• har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
• är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• är strukturerad och noggrann
• tycker det är roligt att jobba mot uppsatta mål
• trivs med att jobba i ett högt tempo
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Tjänsten är en visstidsanställning på 87,5% (35 timmar/vecka).
Vi tillämpar individuell lönesättning mellan ca 16 800-19 500 kr i grundlön(för en heltid) beroende på ålder och tidigare erfarenhet. Vi följer Unionens kollektivavtal och har lönenivå i enlighet med avtalet.
Vill du bli en del vårt team? Skicka då din ansökan redan idag! Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsterna tillsätts så snart vi hittar rätt personer.
Kontakta teamledare Linnéa Persson tel 070-303 36 06 om du har frågor!
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
2 -
Publiceringsdatum2017-01-31ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAgeris Kontaktcenter AB
AdressAgeris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna
KontorsadressBox 1029
Jobbnummer 3292962
Observera att sista ansökningsdag har passerat.