Vi söker kundtjänstmedarbetare till Telia!
Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Linköping,
Norrköping,
Solna,
Stockholm,
Borås eller i
hela Sverige Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Våra kunder är stora bolag med fokus på att skapa värde i kunddialogen inom en rad branscher, bland annat media, telekom, energi, bank och resor. Vi finns representerade i Linköping, Borlänge, Borås, Stockholm och Barcelona. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Vi arbetar ständigt med att bevara en arbetsplats med härlig anda, energi och kamratskap där våra medarbetare trivs och brinner för det de gör. Vi tror att olikheter gör oss starkare och vår blandning av ålder, kön och etnicitet gör att vi växer och utvecklas tillsammans. Vi arbetar med trygga anställningar genom kollektivavtal med Unionen.
Vi söker efter kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Linköping för vårt spännande uppdrag för TeliaSonera, den nya generationens telekomföretag.
Telias medarbetare möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Telia är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. Om du gillar service, försäljning och teknik i framkant kommer du att trivas som fisken i vattnet på detta uppdrag.
Publiceringsdatum2017-03-17Dina arbetsuppgifter Som kundstjänstmedarbetare har du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal som rör sig om TV, bredband- och mobiltjänster. Mail, chatt, sociala medier och administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelen".
Vi erbjuder dig:
En möjlighet att arbeta med marknadens mest framgångsrika operatör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass: Telia.
Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.
En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag och tillgång till massage på arbetstid.
ProfilVi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datavana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt.
Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Du som söker bör även gilla försäljning då det råder mycket försäljningsanda inom kundtjänsten. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.
Arbetstider:
Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är från måndag till och med söndag mellan kl. 08.00-21.00.
Anställningsgrad:
75-100%.
Ersättning Enligt kollektivavtal.
Start:
18 April.
Så ansöker duSkicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-04-11. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta rekryterare Jonatan Eklund, jonatan.eklund (mailto:
camilla.backelin@releasy.se).
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJonatan Eklund
FöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Teknikringen 6
58330 Linköping
KontorsadressTeknikringen 6 , Linköping
Jobbnummer 3381754
Observera att sista ansökningsdag har passerat.