Vi söker koordinatorer till vår digitala enhet!

Doktorse Nordic AB / Administratörsjobb / Stockholm
2021-07-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker koordinatorer till vår digitala enhet!" (publicerad 2021-07-06) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Doktorse Nordic AB i Stockholm, Huddinge, Sollentuna, Täby, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Doktor.se är landets populäraste digitala vårdtjänst som är med och formar den positiva utvecklingen som sker inom svensk sjukvård rörande e-hälsa. Vi är ett modernt och personligt vårdföretag som arbetar med digital sjukvårdsrådgivning.

Vi har vårt huvudkontor i på Banérgatan i centrala Stockholm. På Doktor.se finns det en gedigen erfarenhet av svensk sjukvård. Vi har drivit primärvård sedan 2009, och har en djup förståelse för verksamheten.

Vår vision är att vi ska bli det självklara valet vid första vårdkontakten. Våra läkare möter patienten via chatt, video eller röstsamtal i vår app. Vi har arbetat upp ett gediget nätverk med vårdgivare som vi har samarbete med i de fall vi behöver hänvisa våra patienter vidare för ett fysiskt besök. Vår arbetsgrupp består idag av sjuksköterskor, psykologer och läkare.

Vårt mål är att alltid ge rätt vård på rätt plats i rätt tid.

Om tjänsten Vi växer och söker nu fyra koordinatorer som kommer stötta chefen för läkargruppen i det dagliga operativa arbetet med fokus på administration och att bygga relationer. Du kommer att arbeta i en flexibel miljö där den ena dag inte är den andra sig lik.

Exempel på arbetsuppgifter

• Skapa och utveckla goda relationer med teamets medarbetare
• Tillsammans med din chef leda det dagliga operativa arbetet
• Ansvar för att kontinuerligt följa upp teamets produktion och produktivitet i syfte att nå uppsatta produktionsmål. Dokumentera, sammanställa och presentera uppsatta mål. Upprätta åtgärdsplaner i syfte att nå uppsatta mål
• Säkerställa att ärendehantering sker i enlighet med våra rutiner och kvalitetsmål
• Avvikelsehantering
• Schemaläggning med nära samarbete med bemanningen
• Ansvarig för administrativa uppgifter för ditt team, tex skicka ut fakturaunderlag, attestera fakturor och tidrapporter.

Vi söker dig som har:

Godkänd och avslutad gymnasieutbildning

Flytande i Svenska och Engelska både muntligt och skriftligt

Erfarenhet av administrativt arbete

Tydlig kommunikation med ett positivt förhållningssätt

Ett intresse för hälsa och sjukvård

Det är meriterande om du dessutom:

Har eftergymnasial utbildning inom personal/hälso- och sjukvård eller motsvarande

Har gedigen erfarenhet av att arbeta i olika system

Om du tycker detta låter spännande och utvecklande så kan vi erbjuda dig:

• Ett kontor i centrala Stockholm, Sveavägen
• Tydliga arbetsuppgifter och ansvarsområden
• En trivsam arbetsmiljö med härliga kollegor
• Möjlighet att arbeta mestadels på distans

Övrig information

Omfattning: Heltid
Arbetstid: Dagtid
Anställningsform: Tillsvidare. Provanställning tillämpas.
Lön: Månadslön Start: Så snart som möjligt
Ort: Stockholm (du har möjlighet att genomföra större delen av arbetet på distans förutsatt god kvalité)

Bifoga CV genom att trycka på knappen "skicka ansökan" nedan. Intervjuer sker löpande. Vänligen notera att vi inte tar emot några ansökningar via email med hänsyn till GDPR.

Välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2021-07-02

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-07-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Doktorse Nordic AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Doktorse Nordic AB (org.nr 559058-0089), http://Doktor.se

Arbetsplats
Doktor.se

Jobbnummer
5843933

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Doktorse Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Doktorse Nordic AB: