Vi söker kommunikatörer till Universitets- och högskolerådet!

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Linköping, Norrköping, Solna, Stockholm, Borås eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Vårt kontor i Linköping letar nu efter fler drivna, strukturerade och professionella medarbetare till en utav våra uppdragsgivare: Universitets- och högskolerådet (UHR).

UHR är en statlig myndighet med ett brett uppdrag inom utbildningsområdet. UHR handlägger och samordnar antagningen till de flesta högskoleutbildningar i Sverige. De viktigaste kontaktpunkterna för den sökande är webbtjänsterna (http://www.antagning.se/) www.antagning.se (http://www.antagning.se/)och (http://www.universityadmissions.se/) www.universityadmissions.se (http://www.universityadmissions.se/).

Som kundtjänstmedarbetare hos oss på Releasy har du som huvuduppgift att guida blivande studenter gällande antagningen till högskolan och ge stöd och information inför högskolestudier. Du kommer att ta hand om inkommande samtal via telefon, mail och chatt. Sociala medier och administration kan också förekomma.

Vi erbjuder dig:

• En möjlighet att arbeta med ett spännande uppdrag där du får hjälpa människor och ge den bästa möjliga service: UHR.
• En rolig arbetsplats med engagerade teamleaders som stöttar dig i din utveckling. Du ingår i ett team som arbetar tillsammans mot gemensamma mål och goda kollegor får du på köpet.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag och tillgång till massage på arbetstid.

Publiceringsdatum
2019-04-26

Profil
Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. På UHR kommer stor vikt att läggas på dina engelskakunskaper då kundtjänsten får många samtal, mail och chattar på engelska. Du ska besitta en mycket god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral.Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.

Arbetstider:

Din arbetstid är normalt förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är från måndag till och med fredag mellan 09.00 - 16.00, samt mailhantering efter öppettiderna.Under högperioder har vi öppet även på helger och man kommer på sikt få arbeta med andra kundtjänstuppdrag och då kan arbetstiderna komma att förändras.Vi har öppet alla dagar året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Anställningsgrad:

100%.

Ersättning
Enligt kollektivavtal.

Utbildningsbakgrund
Din anställning inleds med 1 veckas utbildning för att bekanta dig med Releasy samt UHR. Utbildningen innehåller hur duhanterar det optimala kundmötet i telefonoch de stödsystem som du kommer att arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.

Start:

Utbildningsstart 13 maj.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan(CV, personligt brev, gymnasiebetyg) så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2019-05-12. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta rekryterareEvelina Sundqvist, evelina.sundqvist@releasy.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Evelina Sundqvist evelina.sundqvist@releasy.se 0790750007

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Teknikringen 6
58330 Linköping

Kontorsadress
Teknikringen 6 , Linköping

Jobbnummer
4753134

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: