Vi söker kommunikatörer till Universitets- och högskolerådet!
Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Linköping
2018-09-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker kommunikatörer till Universitets- och högskolerådet!" (publicerad 2019-04-26) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Linköping,
Norrköping,
Solna,
Stockholm,
Borås eller i
hela Sverige Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Vårt kontor i Linköping letar nu efter fler drivna, strukturerade och professionella medarbetare till en utav våra uppdragsgivare: Universitets- och högskolerådet (UHR).
UHR är en statlig myndighet med ett brett uppdrag inom utbildningsområdet. UHR handlägger och samordnar antagningen till de flesta högskoleutbildningar i Sverige. De viktigaste kontaktpunkterna för den sökande är webbtjänsterna (
http://www.antagning.se/) www.antagning.se (
http://www.antagning.se/)och (
http://www.universityadmissions.se/) www.universityadmissions.se (
http://www.universityadmissions.se/).Som kundtjänstmedarbetare hos oss på Releasy har du som huvuduppgift att guida blivande studenter gällande antagningen till högskolan och ge stöd och information inför högskolestudier. Du kommer att ta hand om inkommande samtal via telefon, mail och chatt. Sociala medier och administration kan också förekomma.
Vi erbjuder dig:
• En möjlighet att arbeta med ett spännande uppdrag där du får hjälpa människor och ge den bästa möjliga service: UHR.
• En rolig arbetsplats med engagerade teamleaders som stöttar dig i din utveckling. Du ingår i ett team som arbetar tillsammans mot gemensamma mål och goda kollegor får du på köpet.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag och tillgång till massage på arbetstid.
Publiceringsdatum2018-09-03ProfilVi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. På UHR kommer stor vikt att läggas på dina engelskakunskaper då kundtjänsten får många samtal, mail och chattar på engelska. Du ska besitta en mycket god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral.Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.
Arbetstider:
Din arbetstid är normalt förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är från måndag till och med fredag mellan 09.00 - 16.00, samt mailhantering efter öppettiderna.
Under högperioder har vi öppet även på helger och man kommer på sikt få arbeta med andra kundtjänstuppdrag och då kan arbetstiderna komma att förändras.
Anställningsgrad:
100%.
ErsättningEnligt kollektivavtal.
UtbildningsbakgrundDin anställning inleds med 1 veckas utbildning för att bekanta dig med Releasy samt UHR. Utbildningen innehåller hur duhanterar det optimala kundmötet i telefonoch de stödsystem som du kommer att arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
Start:
Utbildningsstart 29oktober.
Så ansöker duSkicka in din ansökan(CV, personligt brev, gymnasiebetyg) så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2018-10-21. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta rekryterareEvelina Sundqvist,
evelina.sundqvist@releasy.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEvelina Sundqvist
evelina.sundqvist@releasy.se 0790750007
FöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Teknikringen 6
58330 Linköping
KontorsadressTeknikringen 6 , Linköping
Jobbnummer 4326001
Observera att sista ansökningsdag har passerat.