Vi söker inköpare till Nordic Pack
2Complete AB / Inköpar- och marknadsjobb / Nykvarn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Nykvarn,
Södertälje,
Gnesta,
Ekerö,
Salem eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2Complete AB i Nykvarn,
Södertälje,
Gnesta,
Botkyrka,
Huddinge eller i
hela Sverige Dina arbetsuppgifter
I din roll som inköpare arbetar du brett med hela processen från inköp till leverans. Du är både operativ och strategisk i ditt arbete. I rollen har du ansvar över att inköp sker enligt plan samt att du säkrar inleveranser. Dina dagliga arbetsuppgifter kommer att bestå utav kontinuerlig kontakt med leverantörer, inköp och beställning av produkter samt planering och balansering av lager mot efterfrågan. Du arbetar tätt med både kollegor internt samt partners externt för att hålla flödet balanserat och kostnadseffektivt. Tillsammans med dina kollegor utvecklar du produktportföljen och deltar i projekt.
Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av Nordic Pack. Kontoret ligger i Nykvarn och arbetstiderna är 8:30-16:30. Nordic Pack har ett eget gym som är till för alla anställda.
Om företaget
Nordic Pack är familjeföretaget i andra generationen, vi har funnits på marknaden i olika konstellationer sedan 1930-talet. Vi är idag en av Nordens ledande grossister på förpackningsmaterial, främst inom plast och glasförpackningar, där vi företräder de främsta producenterna inom vår nisch. Vi är idag 15 anställda, och sedan 2008 finns vi i Mörby Industriområde i Nykvarn i fina ändamålsenliga lokaler.
Nordic Packs riktlinjer och önskvärda attityder lutar sig emot vår gemensamt framtagna Värdegrund:
• Kunden i fokus
• Lagarbete
• Respekt för individen
• Ständiga förbättringar
Läs gärna mer om oss på
www.nordicpack.com Din profil
Vi ser att du har minst 2 års erfarenhet som inköpare eller inköpsassistent samt att du har erfarenhet av förhandling med leverantörer. Det är meriterande om du har arbetat inom förpackningsindustrin samt om du har erfarenhet av affärssystemet Nav. Vi ser att du är självgående i din roll som inköpare. Som person har du ett starkt driv och är bra på att samarbeta med andra. Du drivs av att utmana och förbättra och är bra på att kommunicera med andra. Du är social som person och uppskattar att ha daglig kontakt med både kunder och leverantörer, samt att du utvecklar dina kundsamarbeten.
Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Vi ser att du har god datavana och goda kunskaper i Office.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-12-10ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-21
Ange följande referens när du ansöker: 1618
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSiri Hågefalk
siri@2complete.seFöretag2Complete AB
Adress2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm
KontorsadressSveavägen 33
Jobbnummer 4501243
Observera att sista ansökningsdag har passerat.