Vi söker ett stort antal supporttekniker för flera kunder
Experis IT Huvudkontor / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis IT Huvudkontor i Göteborg,
Mölndal,
Alingsås,
Stenungsund,
Borås eller i
hela Sverige Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag.
Rätt uppdrag, på rätt plats, med stora möjligheter till fortsatt utveckling!
Som konsult på Experis får du ett varierande arbetsliv i spännande uppdrag hos intressanta kunder. Vi vet vad som är viktigt för dig. Experis har kontor över hela världen, med djup kunskap inom ditt område. Det finns stora möjligheter att vi har det perfekta uppdraget för just dig och din karriär.
Nu söker vi på dig som gärna supporterar med ett brett spektra användare såväl över telefon som person till person, i en fartfylld miljö. Arbetstiderna varierar mellan uppdrag och i vissa fall förekommer såväl beredskap som skift. Kunderna är flera och rollerna är på olika nivåer.
Vem är du?
För de aktuella uppdragen krävs det att du som person har lätt för att arbeta med andra människor, lyssna, kommunicera och lösa konflikter på ett konstruktivt sätt.
Vi förväntar oss att du är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang, är pedagogisk, stresstålig, van vid kundkontakter samt är ansvarsfull.
Förutom ett brinnande intresse för teknik och IT har du också ett genuint intresse av att hjälpa andra människor.
Du har goda kunskaper inom Microsofts produktportfölj så som Windows 7 och Windows 8. Kanske har du erfarenhet inom Remoteverktyg, Active Directory, Exchange och/eller distribution av mjukvara.
Kunskap om Linux, Mac och/eller Ciscos miljö är meriterande.
En förutsättning är att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift då flera kunder ser detta som ett krav. Vi har även ett antal uppdrag där vi behöver finsktalande, och dansktalande så om du kan det är vi extra intresserade.
Vidare bör du ha erfarenhet inom 1:a och gärna 2:a linjens support inom några av ovanstående teknikområden. Har du gått någon IT-utbildning på högskola eller motsvarande, så är det meriterande.
Publiceringsdatum2014-10-23Så ansöker duAnsöker gör du med registrerat CV på
www.experis.seEventuella frågor om tjänsterna besvaras av Carina Grip på
carina.grip@se.experis.com Urval och intervjuer sker löpande så ansök så snart som möjligt, dock senast den 10 November.
Arbetstider och omfattning100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCarina Grip 031-708 67 75
FöretagExperis IT Huvudkontor
AdressExperis IT Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 2042255
Observera att sista ansökningsdag har passerat.