Vi söker ett drivet däckproffs till Kamux!

Kamux AB / Butikssäljarjobb / Upplands Väsby
2025-03-10


Visa alla butikssäljarjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kamux AB i Upplands Väsby, Upplands-Bro, Järfälla, Botkyrka, Huddinge eller i hela Sverige

Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom däck- och tillbehörsförsäljning? Kamux är på en spännande tillväxtresa och vi söker nu en passionerad och driven specialist som vill vara med och utveckla vår däck- och hjulförsäljning samt övriga tillbehör. I denna nyckelroll med placering i Upplands Väsby kommer du att arbeta nära våra butiker och säljare för att skapa enastående resultat och kundupplevelser.

Dina huvudsakliga ansvarsområden: Utveckla och optimera processer för en lönsam försäljning av hjul och tillbehör.
Prissätta produkter strategiskt genom central styrning.
Stödja och coacha säljkåren genom att utveckla systemstöd och erbjuda lokal support.
Följa upp försäljningsresultat och rapportera regelbundet till organisationen.
Samarbeta med marknadsavdelningen och ledningsgruppen för att skapa effektiva kampanjer och ett attraktivt produktsortiment.
Utveckla och säkerställa skyltning av tillbehör och hjul enligt Kamux standard.
Bygga starka relationer med leverantörer och säkerställa att vi har de bästa produkterna på marknaden.
Ansvara för logistiklösningar för att hantera hjul och däck lokalt samt mellan anläggningar och till slutkund.


Att jobba på Kamux
Vi är inte bara ett stort, börsnoterat företag - vi är en familj som värderar våra medarbetare högt. Hos Kamux investerar vi i dig genom omfattande utbildning och coaching, vilket ger dig de bästa förutsättningarna att nå dina mål. Vi brinner för att hjälpa våra kunder att hitta den perfekta bilen för deras behov och skapa en trygg och nöjd kundupplevelse. Därför är din passion för kundnöjdhet avgörande.

Är du den vi söker?
Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av hjul- och däckförsäljning samt tillbehörsförsäljning inom bilhandeln. Du är tekniskt kunnig och har en stark försäljningsbakgrund, från centralt arbete hos grossist och gärna i kombination med lokalt arbete hos återförsäljare. Du drivs av förändringsarbete och utveckling. För rollen behövs en stark egen drivkraft, ett sälj- och lönsamhetsfokus samt god administrativ förmåga. Vidare har du goda kunskaper i Microsoft 365 och vana att arbeta i diverse IT-system. Du har även en god fysisk förmåga och trivs i en roll med mycket kundkontakt.

Du utgår från vårt huvudkontor i Upplands Väsby men resor förekommer ut till våra butiker runtom i Sverige, därav är B-körkort ett krav för tjänsten.

Vi erbjuder dig
* En trygg anställning i en växande verksamhet. * Möjlighet att utvecklas inom företaget. * Ett trevligt team med högt tempo och bra sammanhållning.
Bli en del av Kamux i Upplands Väsby - Ansök redan idag!
Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in ditt CV och personliga brev så snart som möjligt, senast den 31a mars. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. Vänligen notera att vi enbart tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Kvalitéts- och kundtjänstchef Peter Andersson, p.andersson@kamux.se. Vi ser fram emot din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Kamux AB (org.nr 556897-5725), http://kamux.se

Kontakt
Moa Liljendahl
moa.liljendahl@kamux.se

Jobbnummer
9208818

Prenumerera på jobb från Kamux AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kamux AB: