Vi söker en Verksamhetssamordnare till Bruske´s

First Reserve AB First Reserve AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos First Reserve AB First Reserve AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Vill du arbeta i ett företag som grundats med kärlek till konsten i kombination med en utpräglad entreprenörsanda? Vill du arbeta i ett familjärt företag som satsar på sina anställda och som idag är ett av Stockholms äldsta och mest välrenommerade måleriföretag? Har du erfarenhet av någon typ av kvalitets- och miljösystem? Då kan tjänsten som verksamhetssamordnare hos Bruske's vara ditt nästa steg.
Detta är ett bemanningsuppdrag med goda möjligheter till anställning hos kunden.

Publiceringsdatum
2011-11-10

Om företaget
Bruske's är med sina totalt ca 90 anställda ett av de större målerierna i Stockholm.
Carl Bruske Måleri AB grundades redan 1936 och är idag en koncern bestående av ett moderbolag BruskeFöretagen AB och två dotterbolag, Carl Bruske Måleri AB och Bruske Fönsterrenoveringar AB. Som det hörs på namnen arbetar de med traditionellt måleri och fönsterrenovering. Koncernen har sitt säte i Solna men deras verksamhetsområde täcker hela Stockholms län inklusive Roslagen.

Dina arbetsuppgifter
De båda producerande bolagen i koncernen är certifierade i ISO9001 (kvalitet) och 14001 (miljö) och verksamhetssamordnaren har en nyckelroll i att upprätthålla och utveckla verksamhetsledningssystemet.
Personen kommer att arbeta nära och vara ett stöd till VD och projektledare. Huvudfokus kommer att ligga på KMA som är en förkortning av Kvalitet - Miljö - Arbetsmiljö.
Som verksamhetssamordnare hos Bruske's kommer du bland annat att
• Ha hand om den interna och externa kommunikationen i samarbete med VD.
• Administrera, driva och följa upp verksamhetsledningssystemet.
• Vara ett projektstöd för företagets projektledare i kundkontakter, administration och avtalsskrivning.
• Du kommer att ansvara för viss personaladministration, rehab och utbildningssamordning
I din roll som verksamhetssamordnare kommer du även att vara företagets eventfixare. Du kommer att anordna julfester, teamaktiviteter frukostar.
Under kontorstid ansvarar du även för inkommande samtal.
Vem är du?
Vi tror att du har några års arbetslivserfarenhet och då gärna erfarenhet av att jobba i mindre organisationer som haft någon typ av kvalitets- och miljösystem.
Du trivs i en "spindeln-i-nätet"-roll och du har lätt för att skapa kontakter och sätta dig in i nya sammanhang snabbt.
Du tar egna initiativ och är bra på att hitta och ta till dig ny information. Du kommer med idéer och har en förmåga att driva förbättringsprojekt.

Så ansöker du
Skicka din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Frågor besvaras av Sandra Solomon på First Reserve, tel 08-705 80 63.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-12-09
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Solomon, +46 087058063, +46 0702798342

Företag
First Reserve AB First Reserve AB

Adress
First Reserve AB First Reserve AB
Kyrkogatan 5A
17232 Sundbyberg

Jobbnummer
1076307

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från First Reserve AB First Reserve AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos First Reserve AB First Reserve AB: