Vi söker en teamledare till Kundservice!

mySafety / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos mySafety i Stockholm, Lidingö, Uppsala, Enköping, Västerås eller i hela Sverige

mySafety - din vardagssäkerhet!
Vår affärsidé är att erbjuda produkter, tjänster och information inom vardagssäkerhet som ökar människors trygghet. Vi finns till för alla människor, på fritiden och på jobbet. Vi hjälper dem att skydda sina hem, sina bilar och personliga ägodelar och ser till att de känner sig trygga när de reser på semester eller bara till affären. Våra produkter och tjänster utgörs bl.a. av vår spärrtjänst där vi spärrar förlorade kort, mobil och ID- handlingar, Nyckelbricka att fästa på nyckelknippan för att öka chanserna att få tillbaka borttappade nycklar samt olika kompletterande försäkringar. mySafety har sedan starten 1999 vuxit till en ledande internationell företagsgrupp inom vardagsrelaterade säkerhetstjänster och har idag över 1 miljon användare. Vi är medlemmar i Sveriges Callcenterförening SCCF.
Till företagets huvudkontor på Gärdet i Stockholm söker vi nu en erfaren teamledare för att vara driftansvarig för vår kundserviceenhet i Stockholm. Idagsläget har vi kundserviceenheter i Stockholm och Warsawa som besvarar samtal på svenska, finska och norska.
Arbetet kommer att innebära att du ansvarar för den dagliga driften av kundserviceenheten i Stockholm samt tillsammans med kundservicechef och övriga medarbetare se till så att uppsatta mål som t ex servicenivåer och samtalstider uppnås.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Ansvara för att den dagliga driften fungerar och att satta servicemål levereras
• Daglig coachning och uppföljning av handläggarna
• Hantera kundsamtal som eskaleras från handläggare
• Genomföra utvecklingssamtal och styrsamtal
• Administration kring personalärenden, attestera tidrapporter
• Tillsammans med workforce manager säkerställa att rätt resurser schemaläggs
Vi söker dig som har:
• Erfarenhet av kundservicearbete i minst 2 år
• Erfarenhet av teamledarroll eller motsvarande från kundservicebranchen är mycket meriterande
• Analytisk förmåga
• Väl utvecklad förmåga att strukturera och organisera ditt arbete
• Förmåga att själv strukturera ditt arbete två ggr se ovan
Resultatfokus
• Vana vid att prioritera och vågar fatta beslut
• Engagemang, karisma och framåtanda som gör att du skapar engagerade medarbetare som tillsammans med dig vill nå våra mål
God förmåga att skapa relationer
 Brinner för kundservice
• Goda egenskaper i MS Office
• Goda färdigheter svenska och engelska (tal och skrift)
Vi intervjuar löpande, så vi rekommenderar att du skickar din ansökan redan idag.
Läs mer om företaget och våra tjänster på www.mysafety.se

Publiceringsdatum
2011-09-06

Kontakt
Gustaf Cronquist, rekrytering@mysafety.se

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Gustaf Cronquist, Kundservicechef, 08-408 380 00

Företag
mySafety

Adress
mySafety
Tegeluddsv. 76
11528 Stockholm

Jobbnummer
1022436

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från mySafety

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos mySafety: