Vi söker en Supporttekniker
Make IT i Borås AB / Supportteknikerjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Make IT i Borås AB i Borås Vill du arbeta i ljusa, moderna lokaler centralt i Borås och i en företagskultur som präglas av kundfokus och entreprenörsanda för att tillsammans med goda kollegor ta ett ansvar för att våra kunder erbjuds snabb och bra service?
Make IT grundades år 2000 och har idag 27 anställda och vi samarbetar främst med medelstora och stora företag i närområdet, många av våra kunder agerar dock såväl nationellt som internationellt. Genom våra kompetenta och serviceinriktade medarbetare erbjuder vi tjänster och produkter som effektiviserar våra kunders IT-avdelningar. Vi har en bra förmåga att se helheten och tar fram långsiktiga lösningar som är skräddarsydda efter kundens behov.
Arbetsuppgifter och erfarenhet
Make IT växer med våra kunder vilket gör att vi nu söker ytterligare en Supporttekniker till vårt kontor i Borås. Som supporttekniker hos Make IT är din huvudsakliga uppgift att hantera supportsamtal och mail från våra kunder och se till att de alltid får snabb och professionell hjälp med sina ärenden.
På Make IT är tempot högt. Det krävs det att du kan prioritera rätt mellan ärenden och hantera många öppna ärenden samtidigt som du hela tiden håller kunden uppdaterad om status på aktuellt ärende. Trots högt tempo är det avgörande för oss att kunden får ett gott bemötande och känner sig uppdaterad och informerad.
För att klara av rollen så tror vi att du är kundfokuserad, har en stor förmåga att samarbeta, har en förmåga att arbeta självständigt och att du äger en god kommunikationsförmåga.
Du ska även kunna hantera och hjälpa kunden inom Windows klient operativsystem samt gärna ha god kännedom om Windows Server, Terminal Server & MS Office 365.
Vi ser gärna vidare att du har en högskoleutbildning inom IT eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du sedan tidigare har yrkeserfarenhet av helpdesk eller kundbemötande, t ex genom att ha arbetat som innesäljare eller med IT-support/Applikationssupport.
Ansökan och kontaktperson
Sista ansökningsdag för tjänsten är 30 september men då urval kan komma att ske löpande ser vi gärna din ansökan så snart som möjligt.
För rätt person med rätt inställning och attityd vill vi påbörja en anställning så snart som möjligt.
Skicka din ansökan till
jobb@make-it.se .
För frågor kontakta:
Andreas Tärnegård
VD & Teknikchef
033 720 83 29
andreas.tarnegard@make-it.sePubliceringsdatum2016-09-21KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-30
Ange följande referens när du ansöker: Supporttekniker
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@make-it.seFöretagMake IT i Borås AB
AdressMake IT i Borås AB
Göteborgsvägen 4
50435 Borås
KontorsadressGöteborgsvägen 4
Borås
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 033-7208300
Jobbnummer 3061191
Observera att sista ansökningsdag har passerat.