Vi söker en Supply Chain Coordinator till vår kund i Göteborg!

Aditro Logistics Staffing AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Aditro Logistics Staffing AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har.

Dina arbetsuppgifter
Vi är just nu på jakt efter en konsul som vill arbeta som Supply Chain Coordinator hos en av våra spännande kunder i Göteborg belägna på fina Lindholmen.
Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis bestå av;

• Planera leveranser- kontakt med speditionsföretag och transportleverantörer
• Driva förhandlingar, övervaka och kontrollera priser samt avtal med speditionsföretag
• Ansvara för att alla aktiviteter genomförs enligt företagets riktlinjer
• Vara ett stöd i olika projektaktiviteter
• Ha kontakt med lager och externa parter för att försäkra att produktleveransen sker enligt planerad tidsram
• Godkänna och hantera import- och export processen
• Agera kontaktperson inom organisationen både nationell och internationellt
• Säkerställa att rutinförändringar som kommuniceras från Supply Chain Manager verkställes
• Assistera vid inköp

Tjänsten är dagtid måndag-fredag och är en visstidsanställning på 1 år med stora möjligheter för överrekrytering. Uppdraget planeras att starta 2017-05-01.


Din profil
Vi söker dig som har någon typ av relevant eftergymnasial utbildning. Du har goda kunskaper inom de olika transportsätten inklusive tull-och transportdokument. Vi ser gärna att du även har goda kunskaper inom remburser.

Du som person arbetar självständigt men är på samma gång en riktig "teamplayer". Du är kommunikativ, har en känsla för detaljer samt klarar av att arbeta under stress.

Känner du att detta är en passande tjänst för just DIG? I så fall är du varmt välkommen med din anökan.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-03-24

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-14
Ange följande referens när du ansöker: 446
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Skyvell Sofia.skyvell@aditrologistics.com

Företag
Aditro Logistics Staffing AB

Adress
Aditro Logistics Staffing AB
Stigbergsliden 5
41463 Göteborg

Kontorsadress
Stigbergsliden 5

Jobbnummer
3396623

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Aditro Logistics Staffing AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aditro Logistics Staffing AB: