Vi söker en Supply Chain Assistant i Mälardalen!

Sway Sourcing Sweden AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sway Sourcing Sweden AB i Södertälje, Sundbyberg, Stockholm, Solna, Lidingö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-12-16

Arbetsuppgifter
Vår kund söker nu en Supply Chain Assistant inom Life Science!

I detta uppdrag kommer du ha en viktig roll i att ge support till externa kunder i frågor om order, leveranser, reklamationer och faktureringar. Du kommer även att samarbeta med dina kollegor i form av hantering och planering av lagret samt alla inkommande beställningar!

Uppdragsbeskrivning
• I detta uppdrag kommer du att planera och boka relevanta transporter som inte hanteras av lager
• Du kommer att arbeta i SAP i form av att skapa och uppdatera kunddata samt priser. Du kommer även att hantera materialinformation i SAP.
• Du kommer att koordinera kommunikation och samarbete mellan in- och utleveranser, lager och transport.
• I denna roll kommer du ha hand om handläggning av reklamationer för produkter från den svenska marknaden.
• Du kommer att hantera avrop från företagets tillverkande fabriker och leverantörer.
• Du kommer att förmedla information till intressenter. Information i form av leveransproblem, produktlanseringar samt vid behov av att återkalla produkter.

Är du en person som har ett intresse av att ge god kundservice? Då kan detta vara rätt uppdrag för dig!

Vi söker dig som:
• Har en eftergymnasial utbildning.
• Har minst 2-3 års arbetslivserfarenhet inom kundservice, orderhantering och/eller logistik.
• Har goda kunskaper i Excel och har arbetat i affärssystem såsom SAP.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som har enkelt för att samarbeta med andra och är en ansvarstagande person. Det faller dig naturligt att se andras behov och du har ett helhetsperspektiv. Vi söker dig som är en tillmötesgående person som har ett intresse av att ge god service, där kunden står i fokus. Det är också viktigt att du är noggrann och strukturerad i ditt arbete.

Övriga krav
• Du har goda kunskaper i svenska och engelska, skriftligt och muntligt.
• Du har körkort samt tillgång till egen bil.

Tillträde och ansökan
Tillträde: ASAP
Uppdragslängd: 4 månader
Sista dag att ansöka är 20 dec 2022

Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag.

Om företaget
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "124".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sway Sourcing Sweden AB (org.nr 559360-7517), https://swaysourcing.com/

Tillgång till bil
För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Sway Sourcing

Kontakt
Rita Oda
rita@swaysourcing.com
+46 79 585 55 99

Jobbnummer
7267281

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sway Sourcing Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sway Sourcing Sweden AB: