Vi söker en serviceinriktad receptionist till ett finansbolag
Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Inhouse AB
Om kunden / About the Client
För vår kunds räkning, ett väletablerat bolag inom finansbranschen i centrala Stockholm, söker vi nu en receptionist/konferensvärdinna.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Som receptionist/konferensvärdinna har du en viktig roll inom företaget. Detta innebär att du tillsammans med en annan receptionist ansvarar för receptionen och konferensrummen. Till största delen består arbetsuppgifterna av att ta emot och välkomna besökare, svara i telefon, ta hand om möteskalendern, förbereda konferensrummen inför möten och sköta inköp av kontorsmaterial. Vidare är du behjälplig där det behövs med bland annat administrativt arbete som resebokningar, kopiering/scanning och inbindning av presentationer.
Du kommer också vara backup för assistenterna vid behov samt vara behjälplig vid olika event som företaget anordnar.
Det är viktigt att du alltid är redo att serva både internpersonal och kunder på bästa sätt.
Din profil / Your profile
Vi söker dig som har det lilla extra och som har arbetat som receptionist tidigare samt är van att arbeta i en internationell miljö. Den stora vikten ligger i att du är väldigt serviceinriktad och professionell i ditt yrkesutövande.
Då företaget verkar i en internationell miljö så talar och skriver du svenska och engelska obehindrat. Du har även mycket goda kunskaper i Officepaketet.
Som person är du öppen och utåtriktad, representativ och prestigelös. Du älskar service och har lätt för att uttrycka dig och kommunicera på alla nivåer. Du har även lätt för att prioritera och ta egna initiativ samt är mycket ansvarstagande. Du värdesätter samarbete och är van att hantera många arbetsuppgifter samtidigt. Du är flexibel och har snyggt omkring dig. Vidare brinner du för att få dina medarbetare att må bra.
Vi ser gärna att du har ett par års dokumenterad erfarenhet från receptionistyrket eller annat serviceyrke med högt ställda servicekrav.
Övrigt / Other
Tjänsten är en rekrytering på heltid men du bör kunna vara flexibel i dina tider. Tjänsten ska tillsättas under september men kan du börja innan dess är det en fördel.
Tycker du att tjänsten låter intressant, är du välkommen att fylla i ansökan, bifoga CV och personligt brev. Intervjuer kommer att ske löpande. Glöm inte att motivera varför just du passar för tjänsten.
Ida Bertilsson finns på plats på kontoret den 6 aug så frågor om tjänsten kan ställas först då.
Problem med din ansökan?
Har du problem med din ansökan? Kontakta Daniel Lazar på 08 52 22 33 25 eller
info@inhouse.se .
För Mac användare rekommenderar vi endast Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. För PC användare rekommenderas Firefox eller Google Chrome. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Välkommen!
Publiceringsdatum2012-07-26Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-08-24
Ange följande referens när du ansöker: 477
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
Jobbnummer 1300996
Observera att sista ansökningsdag har passerat.