Vi söker en Receptionist på deltid, start omgående!
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Sundsvall,
Timrå,
Kramfors,
Hudiksvall,
Ljusdal eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-10-15Om tjänstenÄr du arbetsvillig och brinner för service? Kanske är du deltidsstuderande eller har en annan sysselsättning och vill jobba extra på sidan av? Då kan det vara just dig vi letar efter!
Vi söker dig som gillar kommunikation med människor och är flexibel för att kunna arbeta ungefär 50% framförallt veckodagar där arbetspassen kan vara under både dag- och kvällstid.
Receptionsvana är meriterande men viktigast är din personlighet och ditt sinne för service. Du förstår betydelsen av ett professionellt och servicemedvetet kundbemötande, är självständig, ordningsam och har förmågan att se vad som behöver göras.
Om företagetKFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är både vårt och kundens ansikte utåt så därför är det viktigt att du förstår vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterSom receptionist ute på våra uppdrag möter du dagligen kunder som söker snabb och effektiv hjälp.
I din arbetsroll kan följande arbetsuppgifter ingå:
• Leverera service i världsklass till hyresgäster och externa besökare i fastigheten
• Ansvara för försäljning av presentkort och en viss del administrativa arbetsuppgifter
• Assistera och guida kunder vid behov
KvalifikationerDu innehar körkort då våra entreprenader ligger både centralt och lite utanför.
Du har datorvana där du kan hantera enklare administrativa ärenden på nätet och kan lotsa dig rätt i de vanligaste datorprogrammen - med fördel MS Office. Du behärskar att svara på mail och sköta utskrifter t.ex. Du kan med fördel göra dig förstådd på både engelska och svenska.
Stor vikt kommer att läggas på din personlighet då vi söker glada, arbetsvilliga personer som älskar att ge bra service! Du är lösningsorienterad, lugn och stressar sällan upp dig då du har en inställning att allt kan lösa sig!
Övrig informationLåter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag.
Vi söker en person som kan starta omgående och intervjuer sker därför löpande.
Vid dessa typer av tjänster ingår ofta kunskapstest på slutkandidat.
Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Rebecka Junghagen på
rebecka.junghagen@kfx.se eller ring till vårt kontor på 060-15 46 00.
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3945".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats KFX HR-partner Nord AB
Jobbnummer 4860958
Observera att sista ansökningsdag har passerat.