Vi söker en Medarbetare till vår Kundtjänst/ Support
Jura Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jura Sweden AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Vi söker en ny medarbetare på vårt kontor i Stockholm, Hammarby Sjöstad, heltid (40 tim./ vecka) till vår Kundtjänst/ Support.
Som medarbetare i vår Support team är du en viktig del i vår kundtjänstfilosofi. I arbetet förväntas att du har en bra bakgrund och naturlig fallenhet för Kundsupport och Försäljning. Problemlösning, reklamationsärenden, säljstöd, behovsanalys och direkt guidning på telefon, både till partners och slutanvändare förväntas utföras professionellt och smidigt. I tjänsten ingår också att du jobba med vårt utbildningskoncept där vi träna och utbilda internt och våra försäljningspartner samt utföra en live rådgivning/ demonstration i vår Live studio.
Dina uppgifter:
Individuell telefonrådgivning för våra kunder
Telefonsupport på handhavande och tekniska frågor från slutkunder och fackhandlare
Telefon och skriftlig besvarandet av förfrågningar och kundbrev
Live support fram för kamera
Ta emot och bearbeta serviceorder
Kundbemötande och försäljning i vår butik
Dina färdigheter:
Minst 5 års erfarenhet inom kundtjänst
Mycket goda språkkunskaper på NORSKA och SVENSKA och en trevlig, professionell telefonröst
Pedagogisk och trygg i att utbilda andra
Goda datorvana och god teknisk förståelse
Goda teamegenskaper och en hög grad av självmotivation
Din akademiska profil:
Relevant utbildning med gymnasial eller eftergymnasial skolavslut
Van att jobba i CRM och affärssystem
Detta är vad som väntar dig:
modern, generös och spännande arbetsmiljö med högkvalitativ arbetsplatsutrustning
potentiell karriärmöjlighet finns att bli teamledare Support
en stabil och stark organisation samt varumärke med tillväxt potential
40-timmarsvecka med fasta arbetstider
gratis kaffespecialiteter på arbetstid
centralt läge, mycket bra anslutning till kollektivtrafik
en värld full av passion, smak och upplevelse tillsammans med fokus på försäljning
Är du vår nästa medarbetare?
Vi jobbar med produkter som är utformade för att ge njutning på högsta nivå. Om det låter som ett jobb för dig vänligen skicka in din ansökan med information om dig (Ansökan, CV) samt tidigast möjliga startdatum eller din uppsägningstid.
Publiceringsdatum2022-05-04Kontaktuppgifter för detta jobbHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Daniela W Gustavsson, HR ansvarig, via epost
jobb-se@jura.com.
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsprocessen har börjad. Intervjuer och urval sker löpande.
Hos oss står professionell service och kundtjänst i fokus. Vid support eller rådgivningsbehov är vi optimalt förberedd i JURA Hospitality Center i Stockholm. I vårt support team och butik, som är utrustat med den senaste tekniken, garanterar kvalificerade anställda professionell support för våra kunder. JURA är innovationsledande och marknadsledande i världen när det gäller hightech-kaffemaskiner i premium-segmentet för användning i hushållet, på kontor och restaurang.
Företaget präglas av en tydligt formulerad strategi, stolthet och ett fokuserat engagemang hos sina anställda där alla bidrar aktivt till ett positivt resultat. För mer information om oss, besök jura.com
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-12
AdressJura Sweden AB
HAMMARBY KAJ 14
12030 STOCKHOLM
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Support".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jura Sweden AB (org.nr 556762-7657)
Hammarby Kaj 14 (
visa karta)
120 30 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
jobb-se@jura.com Arbetsplats Jura Sweden AB
Kontakt HR ansvarig
Daniela Gustavsson
daniela.gustavsson@jura.com 0705905902 Jobbnummer 6607468
Observera att sista ansökningsdag har passerat.