Vi söker en Marknadsassistent till Aerfast AB
Arena Personal AB / Inköpar- och marknadsjobb / Strängnäs
2012-10-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker en Marknadsassistent till Aerfast AB" (publicerad 2012-10-23) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Strängnäs,
Knivsta,
Enköping,
Eskilstuna,
Nykvarn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Strängnäs,
Knivsta,
Enköping,
Eskilstuna,
Nykvarn eller i
hela Sverige Arena Personal AB
Publiceringsdatum2012-10-11Om företagetFör kunds räkning söker vi nu en marknadsassistent.
Aerfast AB ingår i Van Aerden Group. Företaget säljer och distribuerar infästningsprodukter mot bygg och industri i Sverige. Våra starkaste varumärken är Aerfast, Senco, Max och Getra. För information besök vår hemsida:
www.aerfast.seDina arbetsuppgifterTill arbetsuppgifterna hör bland annat produktion av reklambroschyrer och informationsmaterial, sammanställning och uppdatering av produktinformation och prislistor.
Du ska ha mycket goda kunskaper i Office-paketet, Photoshop och InDesign samt ha ett öga för grafisk design. Du är en viktig länk mellan marknad och företagets säljare. Jobbet är omväxlande och stimulerande.
ProfilDu har en god samarbetsförmåga, är lyhörd och har lätt för att kommunicera både skriftligt och verbalt. Ett krav är att du har mycket goda kunskaper i engelska, du både talar och skriver obehindrat.
Du är kreativ och har en positiv inställning där du ser möjligheter och lösningar istället för hinder. Viktiga egenskaper hos dig är att du är strukturerad, driftig och flexibel. Du tycker om att arbeta i ett högt tempo och kan snabbt sätta dig in i och hantera många olika arbetsuppgifter. Du har ett noggrant arbetssätt och är en duktig administratör.
Du är utåtriktad och bidrar med glädje och värme till gruppen.
Vi ser gärna att du har 3-4 års arbetslivserfarenhet med liknande arbetsuppgifter. Eftergymnasiala studier inom området är meriterande.
Du bör ha körkort och tillgång till bil.
Tjänsten är ett föräldravikariat med tillträde 2012-11-01 och pågår till och med 2013-12-20.
Du kommer bli anställd av Arena Personal och jobba ute hos vår kund. Detta är en heltidstjänst.
Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och ett personligt brev, där du beskriver varför tjänsten är intressant för dig. Du ansöker via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda tjänsten/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande och vår ambition är att vara klara med urvalet snarast.
Om företagetArena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-10-19
Ange följande referens när du ansöker: 696
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartina Olsson,
martina.olsson@arenapersonal.comFöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm
Jobbnummer 1363647
Observera att sista ansökningsdag har passerat.