Vi söker en inköpskoordinator till Rusta!
Studentconsulting Sweden AB (Publ) / Civilingenjörsjobb / Upplands Väsby
2021-12-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker en inköpskoordinator till Rusta!" (publicerad 2022-01-10) ⬅️
Visa alla civilingenjörsjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Studentconsulting Sweden AB (Publ) i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Är du en stjärna på administration och söker nya utmaningar? Är du noggrann, ordningsam och har erfarenhet från detaljhandeln? Då är du personen vi söker!
Rusta söker nu en Inköpskoordinator till Heminredning på huvudkontoret i Upplands Väsby. Rusta befinner sig i en stark tillväxtfas och som en del av deras centrala inköpsverksamhet är du med och stärker upp teamet och är med och driver utvecklingen framåt.
Som Inköpskoordinator är du spindeln i nätet och sköter den administrativa delen av inköpsprocessen på avdelningen. Du kommer i huvudsak att arbeta med att administrera kampanjer med allt ifrån artikelvård, priser, kundfrågor och marknadsaktiviteter. Du arbetar med olika avdelningar och rapporterar till Kategorichef för Heminredning.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att:
• Kampanjadministration
• Sköta administration och vård av artiklar och sortiment
• Huvudkontakt mot Store Support
Du kommer axla en nyckelroll som präglas av högt tempo i ett arbetslag med stark teamkänsla.
Tjänsten är ett vikariat på heltid som löper från 1 februari 2022 fram till september 2022, med eventuell chans till förlängning. Tjänsten är en konsultanställning vilket innebär att du kommer att vara anställd av StudentConsulting men arbeta hos Rusta. Kontorstider 8-17 med flex tillämpas. Vid vidare frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Publiceringsdatum2021-12-08ProfilVi ser gärna att du har eftergymnasial utbildning inom inköp, marknad eller ekonomi. Sannolikt har du några års erfarenhet av arbete från detaljhandeln. Vidare har du god förmåga att kommunicera både på svenska och på engelska samt goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel. Du har god systemvana och ser inte nya system som något problem.
För att trivas i rollen bör du brinna för administrativa arbetsuppgifter och analys av siffror samtidigt som du är utåtriktad, initiativtagande och kommersiellt driven. Du stimuleras av att ha många bollar i luften samtidigt och lyckas hantera allt från leverantörskontakter till inköpsprocesser.
För att lyckas i rollen är det viktigt att du är noggrann med detaljer, tycker om ordning och reda samt har affärssinne. Vi tror även att du är prestigelös och har lätt att skapa nya kontakter internt såväl som externt. Du är en teamplayer samtidigt som du alltid driver ditt eget arbete framåt.
Låter detta som en roll för dig? Sök idag! Urval sker löpande.
Om företagetMångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på
www.studentconsulting.seVaraktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 mån eller längre
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagStudentconsulting Sweden AB (Publ)
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Studentconsulting Sweden AB (Publ) (org.nr 556674-7449)
Arbetsplats StudentConsulting
Kontakt Julia Edholm
julia.edholm@studentconsulting.com Jobbnummer 6161369
Observera att sista ansökningsdag har passerat.