Vi söker en inköpsassistent!

Academic Work Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du bli en del av att företag som har fokus på tillväxt, lönsamhet och hållbarhet? Ett företag som erbjuder dig möjlighet att växa i rollen som inköpsassistent och ge dig rätt verktyg för att på långsikt komma framåt i din karriär. Företagets kultur kännetecknas av avslappna och prestigelösa kollegor som ställer upp när det behövs. Denna möjlighet vill du inte missa, skicka in din ansökan till tjänsten som inköpsassistent idag! Start är omgående.

OM TJÄNSTEN

Academic work söker för vår kunds räkning en inköpsassistent på långsikt. I rollen kommer du att bli en del av inköpsavdelningen där du får möjlighet att gå bredvid dina kollegor och ta lärdom av deras arbetssätt. På kontoret är de idag totalt 20 medarbetare varav cirka 3 personer arbetar mot inköp. I dagsläget har de ett stort behov av en person som ska komma in och avlasta nuvarande inköpsansvarig och stötta med flertalet administrativa uppgifter. Vi ser därför att du som person är väldigt noggrann i ditt arbetssätt och trivs med att arbeta effektivt och proaktivt.

Du erbjuds:
• En lång sikt möjlighet att växa på företaget.
• Den perfekta ingångsrollen mot inköp.

ARBETSUPPGIFTER

Publiceringsdatum
2023-05-28

Dina arbetsuppgifter
• Hantera orderläggning
• Sköta orderbevakning och ha kontakt med både butiker och leverantörer
• Uppdatera interna rutiner
• Hantera reklamationer och ärenden som berör in- och utleverans
• Stötta inköpsavdelningen med andra administrativa arbetsuppgifter

VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet av att arbeta i en liknande roll alternativt inom ekonomi eller administration.
• Har goda kunskaper i Excel och har tidigare erfarenhet av att arbeta med programmet.
• Talar och skriver flytande svenska samt grundläggande kunskaper i engelska.

Det är meriterande om du har:
• Tidigare erfarenhet av att arbeta i Business Central.

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Kvalitetsmedveten och noggrann
• Problemlösande och snabblärd
• Strukturerad och systematisk

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15094411".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
7826116

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: