Vi söker en HR Assistent/ Administratör

Bustos Konsulttjänster AB Bustos Konsulttjänster AB / Administratörsjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Haninge, Ödeshög, Hjo, Vadstena, Boxholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bustos Konsulttjänster AB Bustos Konsulttjänster AB i Haninge, Linköping, Eskilstuna, Västerås, Södertälje eller i hela Sverige

Bustos Konsulttjänster AB:s är ett snabbt växande företag. Vår affärsidé är att med våra kärnvärden ÄKTA (Ärlighet, Kompetens, Tillsammans, Anpassningsbar) och engagemang erbjuda konsulttjänster inom Bygg- och Projektledning. Kvalité är något vi värderar högt med våra kunder och söker efter långsiktiga samarbeten.

Med många års erfarenhet inom entreprenörs- och konsultbranschen har vi byggt upp en kompetensbank där företaget besitter kompetenta och engagerade medarbetare med både anställda och underkonsulter. All personal är noggrant handplockade och alla delar företagets kärnvärden.

Vi får ständigt in nya och spännande förfrågningar på nya uppdrag och vi strävar hela tiden efter att bli bättre. För att möjliggöra vår fortsatta tillväxt söker vi dig som vill växa tillsammans med oss. Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får fantastiska arbetskamrater och blir del av en unik familjär och prestigelös företagskultur. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare inom byggbranschen. All personal är handplockade med noggrannhet mot företagets kärnvärden. Vår personal består av både anställda och underkonsulter.

Vi söker en HR Assistent/ Administratör

Din Profil
Vi har skapat den perfekta kombinationen av HR-assistent, ekonomi-assistent samt administratörens roligaste arbetsuppgifter. Är du en person som stimuleras utav varierande arbetsuppgifter och som gillar att ta ansvar och driva projekt framåt, då kan du vara den person vi söker!

Du kommer ha en nyckelroll där du kommer stötta ledningen och även alla medarbetare. Du bidrar till att driva förbättringar och utveckling i positiv riktning inom företag. Arbetsuppgifter som ingår i din tjänst är rekryteringsarbete, fakturering både in och utbetalning samt administrativt arbete i form av att samordna och planera företagsaktiviter men även besöka våra konsulter ute i projekt.

För den nyfikne och engagerade finns det utvecklingsmöjligheter där du kommer ha möjlighet att följa med vår försäljningschef och konsultchef på kundmöten. Du kommer även ansvara för att se över alla CV och göra om dem till konsult CV, för rätt person finns det även möjlighet att intervjua potentiella kandidater. I övrigt ansvar du för uppföljningsarbetet gällande våra konsulter ute i projekt.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du social, lyhörd med ett serviceinriktat förhållningssätt. Du har mycket god samarbets- och kommunikationsförmåga, kan arbeta självständigt och har hög initiativförmåga. Vidare har du förmåga att anpassa dig till nya förutsättningar. Det är meriterade om du kan uttrycka dig väl i tal och skrift och har ett stort engagemang för sociala medier, eftersom du kommer vara den som ansvarar kommunikationen utåt.

Som person är du:

Strukturerad och metodiskt i ditt arbetssätt och kan självständigt prioritera mellan dina arbetsuppgifter
Serviceminded och har en god pedagogisk kommunikationsförmåga och ett lösningsorienterat förhållningssätt
Har en god initiativförmåga, är noggrann och gillar ordning och reda.
För att lyckas i rollen bör du ha:

Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
Goda kunskaper i Officepaketet.
Minst 3 års erfarenhet från en eller flera av nämnda roller: försäljning/administration/HR-asssitent/ Ekonomi assistent
Körkort då resor kan förekommer i tjänsten.
Vi erbjuder dig
En spännande roll där du får möjligheten att både utvecklas och utveckla. En trygg anställning, kollektivavtal, och friskvårdbidrag mm. Vi satsar mycket på vår personal och ordnar gemensamma aktiviteter som exempelvis frukost, julmiddagar och konferens.

Anställningsform:
Tillsvidareanställning (6 månaders provanställning)

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Paola Bustos på 070-612 02 13. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-12-04. Ansökan skickas till paola@bustoskonsult.se

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2020-11-04

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bustos Konsulttjänster AB Bustos Konsulttjänster AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bustos Konsulttjänster AB (org.nr 559090-8330), http://www.bustoskonsulttjanster.se

Ansökan
E-post: paola@bustoskonsult.se

Arbetsplats
Bustos Konsulttjänster AB Bustos Konsulttjänster AB

Jobbnummer
5428917

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bustos Konsulttjänster AB Bustos Konsulttjänster AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bustos Konsulttjänster AB Bustos Konsulttjänster AB: