Vi söker en helpdesk- tekniker på deltid till myndighet i Götebo
Bemannia Kontor / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Öckerö,
Härryda eller i
hela Sverige Bemannia söker nu helpdesk-tekniker som vill arbeta deltid hos vår kund i Göteborg, vilken är en stor myndighet.
Uppdraget beräknas börja i slutet på februari och pågå fram till den 29 december 2016. God chans till ett års förlängning finns!
Publiceringsdatum2016-01-28ArbetsuppgifterArbetet innebär att sitta i kundens helptdesk och ta emot och lösa fel/problem/önskemål via telefon, mail och webbgränssnitt. Allt registreras i kundens ärendehanteringssystem. Arbetet kommer vara förlagt på vardagar och på kontorstider.
Kvalifikationer• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet inom yrkeskategorin IT-support.
• Gymnasieutbildning eller motsvarande.
• Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift.
• Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem och nätverk.
• Kunskaper i kontorsstödsprogramvana.
Med god kunskap avses att obehindrat kunna tillgodogöra sig information och kommunicera inom detta uppdrag med samtliga kontaktytor.
Dina personliga egenskaper:
För att passa för tjänsten ska du ha ett genuint intresse för IT och teknik. Du är självgående och trivs med att ge god service. Du har god initiativförmåga och är noggrann i det du gör. Då du kommer att arbeta dag, kväll, natt och helg lägger vi även stor vikt vid att du är flexibel.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (
www.bemannia.se/cvregistrering ), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till
jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: "helpdesk-tekniker Göteborg"
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
ErsättningSå ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-26
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@bemannia.seKlicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnika Englund
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 2640463
Observera att sista ansökningsdag har passerat.