Vi söker en handläggare av myndighets- och försäkringsärenden

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Är du en noggrann, strukturerad person som letar efter ett heltidsjobb!
Just nu söker vi glada och positiva kollegor för en tjänst på en trivsam myndighet i Solna. Uppdraget beräknas starta omgående och pågå i åtminstone 6 månader framöver.

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund som är verksam inom den offentliga sektorn. Som konsult hos Bemannia får du chans att skapa ett bredare kontaktnätverk, bredda din kompetens och prova på nya utmaningar som stärker din konkurrenskraft på arbetsmarknaden.

Du ansvarar för att handlägga förvaltningens all amyndighets- och försäkringsärenden. du kommer också att stödja registratorn i arbetet med postöppning, diarieföring , arkivering samt registering.

Du bör ha 2 år erfarenhet av tidigare arbeten med handläggning och registrering.

Meriterande är om du har arbetat md ärenden inom parkering, funktionsnedsättning och andra myndighetsärenden. Du bör ha goda erfarenheter av ärende-och dokumenthanteringssystemsa samt kan uttrycka dig väl i båda svenska och engelska.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida ( www.bemannia.se/cvregistrering ), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: "Handläggare myndighetsärenden"

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid

Publiceringsdatum
2015-09-23

Ersättning
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-14
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@bemannia.se
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annika Englund

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
2446267

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: