Vi söker en grym företagssköterska
Randstad Care AB / Sjuksköterskejobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjuksköterskejobb i Skövde,
Tibro,
Tidaholm,
Götene,
Skara eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad Care AB i Skövde,
Götene,
Falköping,
Lidköping,
Jönköping eller i
hela Sverige Vi söker en grym företagssköterska i Skövde
Hej fantastiska företagssköterska!
Intresseras du av frågeställningar kring arbetsmiljö och brinner för att arbeta hälsofrämjande?
Vi söker just nu för uppdrag av kund en företagssköterska till ett spännande uppdrag inom företagshälsovård. Du kommer arbeta tillsammans med kollegor i centrala Skövde. Uppdraget är till en början en bemanningslösning som sedan kommer att övergå till en fastanställning, vi ser därför att du har tankar på en långsiktig anställning.
Du är varmt välkommen att höra av dig så berättar vi mer.
För information: Julia Wennmark |
julia.wennmark@randstad.se Organisations-/företagsbeskrivning:
Randstad Care är ett auktoriserat vårdbemanningsföretag som via dedikerade konsultchefer och brett nätverk skapar utvecklingsmöjligheter för sjuksköterskor. Vi levererar bemannings- och rekryteringstjänster till vårdgivare, inom såväl den offentliga som privata sektorn i Sverige. Som konsult hos oss arbetar du i säker anställning under kollektivavtal. Vi har ett nära samarbete med våra konsulter och en kontinuerlig kontakt och uppföljning.
Sökord: Sjuksköterska | företagssköterska | företagssjuksköterska | företagshälsovård | randstad | humanforward | skövde | tusentalsjobb |
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2018-03-27ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-22
Ange följande referens när du ansöker: 201135934
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJulia Wennmark
julia.wennmark@randstad.se +46733434131
FöretagRandstad Care AB
AdressRandstad Care AB
Regeringsgatan 65
54142 Stockholm
KontorsadressRegeringsgatan 65, 11156 Stockholm
Jobbnummer 4048605
Observera att sista ansökningsdag har passerat.