Vi söker en glad och trevlig kollega till våran kundtjänst!

Framtiden AB / Butikssäljarjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Västerås, Hallstahammar, Eskilstuna, Enköping, Köping eller i hela Sverige

Är du en hjälpsam person? Gillar du att ha kunden i fokus? Är nogrannhet och flexibilitet något som tilltalar dig? Sök då denna tjänst idag!

Dina arbetsuppgifter
Din arbetsdag kommer att starta 07:00 med att du kommer till jobbet, kanske tar du dig en kopp kaffe för att vakna till?
Du kommer sedan att öppna upp din mail och se igenom vilka felanmälningar som kommit in under natten som behöver åtgärdas. Är du snabb kanske du hinner lägga in de ordar som ska åtgärdas innan klockan slår 07:30.
07:30 öppnar växeln och då är du laddad för att ta emot så mycket samtal du bara kan för att hjälpa så mycket kunder som möjligt. Dina kunder kommer ringa angående kylanläggningar eller värmepumpar, ibland är det inget brådskande= Glad kund, men ibland är det akut= Inte lika glad kund.
Du ska alltså vara beredd på alla typer av samtal och ändå ge bästa möjliga service för att få kunden att känna att du kommer lösa problemet.
Efter du varit på lunch kanske det blir lite lugnare på telefonlinjen, då kan du komma att få hjälpa en kollega med lättare faktureringsuppgifter eller annat administrativt. Det finns alltid något att göra eller hjälpa till med så arbetsdagen kommer gå fort. Helt plötsligt kommer klockan bli 16:00 och du får gå hem för dagen! Om det inte är fredag, för då får man gå hem runt lunch!


Om företaget
Företaget som du kommer representera kommer bestå av dig och 120st anställda runt om i landet. Du kommer att arbeta i Västerås där ditt team består av en personalansvarig, en som sitter med IT, fem som sitter med dig i din roll och hanterar felanmälan/support/fakturering/resursplanering och sedan har ni två som sitter med ekonomin. De huvudsakliga kunderna är livsmedelsbutiker, där man har färdiga serviceavtal. Det kommer alltså ringa in personer som har problem med kylanläggningar i matbutiken eller på en värmepump.

Dina kollegor är ett riktigt härligt och positivt gäng som ser fram emot en ny kollega!


Din profil
Vem är då det vi söker?
Jo, vi söker dig som gillar att prata telefon! Som oavsett bemötande, alltid behåller humöret uppe och försöker vända ett kanske dystert samtal till något positivt. Är du nogrann av dig så antar vi att det inte blir några svårigheter att även sköta den administrativa biten. Du är en person som alltid kommer till jobbet positiv och glad, men på en lagom nivå då du är där för att hjälpa kunderna i första taget. På rasten kan du självklart vara lite mer sprallig mot dina kollegor som kommer bemöta dig med stora leenden.

Krav:
• Datorvana (Officepaketet)
• Svenska och engelska i tal och skrift

Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: 25 Augusti
Arbetstider: 07-16 eller 07:30-16:30
Lön: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-05-23

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-06
Ange följande referens när du ansöker: 16512
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefin Karlsson josefin@framtiden.com 0735148036

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvingesväg 31
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvingesväg 31

Jobbnummer
4161883

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: