Vi söker en erfaren och processorienterad Kvalitetschef
New Life Assistans AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos New Life Assistans AB i Stockholm,
Huddinge,
Järfälla,
Södertälje,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Kvalitetschef ansvarar för ledningssystemet och att verksamheten uppfyller lagkrav och regel, följer upp att egna och övriga medarbetares arbetsuppgifter färdigställs i tid och håller en god kvalitet.
Kvalitetschef kontrollerar att tjänsterna uppfyller kvalitetskrav och att det arbetas efter ledningssystemets processer och rutiner samt att dessa kontinuerligt förbättras. Ansvara för kompetensutveckling, utbildningar och systematiskt arbetsmiljöarbete.
Som kvalitetschef ser du till att planering hålls både kort- och långsiktigt och att medarbetarna levererar enligt planering. Det är även viktigt att kvalitetschef ser till att avdelningen hålls framåt i rätt riktning.
Som Kvalitetschef kommer du systematiskt förbättra kvaliteten i verksamhet, processer och leverantörskedja.
Din arbetsbeskrivning innebär att ta ansvar för:
• fördelningen av arbetsuppgifter för enhetsansvariga
• att verka som företagets ansikte utåt gentemot myndigheter, kunder och sina medarbetare
• introduktionen och utbildningarna av enhetsansvariga sker
• att enhetsansvariga jobbar efter lagar och föreskrifter och ha uppdaterade listor på vilka lagar och föreskrifter som gäller för varje enhet
• att enhetsansvariga har fått tillräcklig utbildning i företagets IT system
• svara för planering och samordning av administrativa uppgifter inom enheten i enlighet med New Life AB:s fastställda rutiner
• att jobba efter tystnadsplikt och följa företagets sekretess och policys
• dokumentationen i enlighet med företagets rutiner
• mottagande, utredning och hantering av fel och brister, missförhållande, tillbud och klagomål
• hålla sig uppdaterad om viktiga deadlines.
• att sammanställa kvalitetsberättelse
Befattningskrav på erfarenheter och utbildning:
• Fördjupad utbildning - LSS
• God kännedom om de lagar och regler som företaget ska jobba efter
• Du förväntas behärska företagets IT system efter utbildning
• Du har erfarenhet att följa företagets kvalitetsmål enligt ISO 9001 certifiering
• Erfarenhet av kvalitetssäkringsarbete, helst inom LSS eller andra socialtjänster
Publiceringsdatum2020-08-26Dina personliga egenskaper• Hög integritet
• God självkännedom
• Analytisk och strukturerad med förmåga att prioritera och lösa problem
• Självständig, engagerad och ansvarstagande
• God kommunikationsförmåga i tal och skrift, både på svenska och engelska (arabiska är meriterande)
• Positivt och stödjande förhållningssätt
• Pragmatisk
• Du är kreativ och har förmåga att finna lösningar och tillvarata den administrativa personalens potential på bästa möjliga sätt
• Du har hög social kompetens och mycket god förmåga att leda och fördela arbetsuppgifter
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressNew Life Assistans AB
Byängsgränd 14
12040 Enskede
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare New Life Assistans AB (org.nr 556809-0129)
Byängsgränd 14 (
visa karta)
120 40 ENSKEDE
Arbetsplats New Life Assistans Aktiebolag
Jobbnummer 5334405
Observera att sista ansökningsdag har passerat.