Vi söker en engagerad Administrativ Assistent till Advisory
Öhrlings Pricewaterhousecoopers AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Öhrlings Pricewaterhousecoopers AB i Stockholm,
Uppsala,
Västerås,
Fagersta,
Gävle eller i
hela Sverige Du kommer att bli en viktig resurs där du som assistent kommer bistå med administrativ support till partners och konsulter. Du kommer se till att det dagliga arbetet löper smidigt, och hanterar t ex. möteskoordinering, resebokningar och ekonomihantering. Du kommer arbeta i en internationell miljö, där båda svenska och engelska används regelbundet i tal och skrift. Arbetet är självständigt med eget ansvar, men du ingår också i ett team tillsammans med andra assistenter.
Du kommer att hantera diverse administrativa och kvalificerade assistentuppgifter. En del av arbetet kan ske genom långsiktig planering och en del är mer svårplanerad med korta deadlines. Dina dagar kommer vara varierande och händelserika där rutinarbete blandas med "adhoc" uppgifter. Tjänsten innehåller även egna ansvarsområden där du kan vara med och påverka innehållet.
Vi söker dig som brinner för att ge utmärkt service kombinerat med intresse av att hantera och driva nya initiativ och interna projekt. Vi ser att du är driven och tycker om och klarar av att arbeta i ett högt tempo samt har en flexibel inställning till förändring när det gäller arbetssituationen. Du ska vara noggrann, lyhörd, pålitlig, ansvarsfull och vara förtroendeingivande. Vi ser att du har en god anpassningsförmåga, är proaktiv och gärna kommer med egna lösningar till eventuella problem. Det är en självklarhet för dig att inte kompromissa på kvalitet eller dina yrkesmässiga normer. Du tycker om och drivs av att själv få utvecklas.
Personliga egenskaper som vi värdesätter är hög servicekänsla, prestigelöshet, stresstålighet samt förmågan att prioritera. Vi tror att du är initiativrik och en "teamplayer" med en positiv inställning. I övrigt ser vi att du har:
- Slutförd gymnasieutbildning samt minst ett par års kvalificerad administrativ erfarenhet.
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
- Mycket goda kunskaper i Office-paketet.
Tjänsten är en heltids- och tillsvidareanställning.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Frida Hagenius på tfn 0709-29 44 95 eller
frida.hagenius@se.pwc.com Sista ansökningsdag är den 22 januari 2017. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
PwC har idag ca 300 medarbetare i vår svenska Advisoryverksamhet. Vi erbjuder ett brett spektrum av tjänster inom Corporate Finance och Consulting. Tillsammans med våra kunder arbetar vi i projekt för att åstadkomma varaktiga strategiska förändringar där vi bistår i arbetet genom hela transaktionskedjan.
Publiceringsdatum2016-12-29Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagÖhrlings PricewaterhouseCoopers AB
AdressÖhrlings PricewaterhouseCoopers AB
Torsgatan 21
11397 STOCKHOLM
KontorsadressTorsgatan 21
Jobbnummer 3238112
Observera att sista ansökningsdag har passerat.